کد خبر:29656
پ

سلطانی فر در آستانه ثبت رکورد ضعیف ترین عملکرد ایران در ادوار المپیک

مسعود سلطانی فر در حالی این روزها مشغول تحویل دادن وزارت خانه خود به دولت بعد است که به شدت تحت انتقادات مختلف قرار دارد و عملکرد او به گونه ای بوده که جای دفاعی برای خود باقی نگذاشته است. او که از آخرین رانت دولتی خود نیز در سر رایگان به المپیک توکیو استفاده […]

مسعود سلطانی فر در حالی این روزها مشغول تحویل دادن وزارت خانه خود به دولت بعد است که به شدت تحت انتقادات مختلف قرار دارد و عملکرد او به گونه ای بوده که جای دفاعی برای خود باقی نگذاشته است. او که از آخرین رانت دولتی خود نیز در سر رایگان به المپیک توکیو استفاده کرده همسر خود را نیز در آخرین سفر رایگانش با هزینه دولت به همراه خود برد تا منتظر روزهای سخت بعد از دوران وزارتش باشد چرا که هر چقدر او توانست با لابی جلوی استیضاح خود را در مجلس بگیرد به نظر نمی رسد نهادهای نظارتی ول کن بسیاری از ابهامات وزارتخانه او باشند و تا مدتها می بایست نسبت به بسیاری از مسائل جواب پس دهد.

 

سلطانی فر در آستانه ثبت رکورد ضعیف ترین عملکرد ایران در ادوار المپیک

کارنامه تاریک سلطانی فر در ورزش ایران با المپیک 2020 تکمیل می شود چرا که با روندی که ورزشکاران ایرانی در المپیک در پیش گرفته اند(52336) و عملکرد ضعیفی که از خود به نمایش گذاشته اند به نظر می رسد ضعیف ترین عملکرد ایران در ادوار مختلف المپیک در دوران سیاه سلطانی فری رقم بخورد که همه هزینه ها را برای یک تیم خاص در فوتبال انجام داد به طوری که صدای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران را نیز در آورد.

 

به جرات می توان گفت در دوران سلطانی فر تنها تیمی که رشد کرد تیم پرسپولیس بود و در تمامی رشته های ورزشی تیم های ایرانی با افت شدیدی مواجه شدند که خروجی آن را در مسابقات برون مرزی مشاهده می نمائیم. اگر تا پیش از این با افتخار از فوتسال، والیبال، بسکتبال، فوتبال ساحلی تکواندو کشتی وزنه برداری و … صحبت می شد امروز در شرایطی قرار داریم که یا همه این ورزشها در افت به سر می برند و یا به دلیل سوء مدیریت وزیر ورزش قهرمانان این رشته ها به کشورهای دیگر پناهنده شده اند. اگر تا پیش از این تیم ملی ایران به چنان قدرتی با کیروش رسیده بود که زدن حتی یک گل به ایران به آرزوی تیم های آسیایی تبدیل شده بود با بی تدبیری وزیر ورزش در کنار گذاشتن کیروش و روی کار آوردن ویلموتس، شرایط تیم ملی به گونه ای شد که حتی برای صعود از دور اول مقدماتی جام جهانی، ایران در وضعیت بغرنج و حساسی قرار گرفت و به سادگی مقابل تیمهایی مثل عراق و بحرین شکست خورد و به سختی به دور بعد بایزها راه پیدا کرد.

گفته می شود سلطانی فر پس از پایان دوران وزارتش می بایست در دادگاه در مقابل برخی ابهامات مربوط به پرونده ویلموتس و همچنین مشکلات مربوط به اسماعیل خلیل اده و فسادمالی اش توضیحاتی ارائه دهد.

بدون تردید او نه تنها ضعیف ترین وزیر دولت حسن روحانی بلکه ضعیف ترین وزیر سالهای بعد ا انقلاب در تمامی حوزه ها محسوب می شود که با سوء مدیریت خود ورزش کشور را به مرز سکته کشانده است.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • تاج 1 آگوست 2021 / 8:06 ق.ظ

    کسی که همه تلاش و فکر و ذکرش لنگ باشه مگه میشه کار دیگه ای بکنه!؟

  • نام کاربری: پیروز 30 جولای 2021 / 10:23 ق.ظ

    ۵۲۳۳۶

  • زیزو 30 جولای 2021 / 10:14 ق.ظ

    ۵۲۳۳۶

  • احمدرضانظری 30 جولای 2021 / 10:05 ق.ظ

    52336

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید