کد خبر:15977
پ

سعید واسعی: پیوستنم به استقلال کذب محض است

سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال تراکتور که در ابتدای صل صحبت از حضورش در استقلال مطرح شده بود شایعات در خصوص پیوستنش به استقلال را تکذیب کرد.   سعید واسعی: پیوستنم به استقلال کذب محض است   این موضوع صحت ندارد و صحبتی هم برای پیوستن من به استقلال نشده است. همچنین من با باشگاه […]

سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال تراکتور که در ابتدای صل صحبت از حضورش در استقلال مطرح شده بود شایعات در خصوص پیوستنش به استقلال را تکذیب کرد.

 

سعید واسعی: پیوستنم به استقلال کذب محض است

سعید واسعی: پیوستنم به استقلال کذب محض است

 

این موضوع صحت ندارد و صحبتی هم برای پیوستن من به استقلال نشده است. همچنین من با باشگاه تراکتور قرارداد دارم و حرفه‌ای نیست که با تیم دیگری مذاکره کنم و منتظر تصمیم باشگاه هستم.

من دوباره از باشگاه پیکان به کمیته استیناف شکایت کردم تا محرومیتم لغو شود. باشگاه پیکان ۳۲ درصد از طلبم را نداده است و من به صورت قانونی قراردادم را با این باشگاه فسخ کردم. امیدوارم شرایط به صورتی باشد که بتوانم از حق خود دفاع کنم.

باشگاه تراکتور تاکنون اقدامی برای رفع محرومیتم انجام نداده است و تکلیفم مشخص نیست و امیدوارم مسئولان این باشگاه در این باره اقدامی کنند. دوست دارم در تراکتور حضور داشته باشم و به مسئولان باشگاه گفتم که قراردادم را کسر نکنید تا در این تیم تبریزی بمانم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید