کد خبر:9256
پ

سعید واسعی: فقط تا فردا برای استقلال صبر می کنم

سعید واسعی هافبک خلاق پیکان که با مشکلاتی برای فسخ قراردادش با پیکان رو به رو بود سرانجام توانست فسخ یک طرفه انجام دهد و اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود؛ اما او برای پیوستن به تیم محبوبش استقلال اکنون دچار مشکل شده است.   سعید واسعی : فقط تا فردا برای استقلال صبر می […]

سعید واسعی هافبک خلاق پیکان که با مشکلاتی برای فسخ قراردادش با پیکان رو به رو بود سرانجام توانست فسخ یک طرفه انجام دهد و اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود؛ اما او برای پیوستن به تیم محبوبش استقلال اکنون دچار مشکل شده است.

 

سعید واسعی : فقط تا فردا برای استقلال صبر می کنم

سعید واسعی : فقط تا فردا برای استقلال صبر می کنم

با تغییر و تحولاتی که در کادر مدیریت و کادر فنی استقلال به وجود آمد، نقل و انتقالات این تیم نیز دستخوش تغییر شد و سعید واسعی که پیشتر در رادار استقلالی ها قرار داشت به واسطه مبهم بودن نوع فسخش و احتمال شکایت پیکان، به نظر می رسد چندان مورد توجه مدیران استقلال قرار ندارد چرا که آنها از صحت این فسخ مطلع نیستند. از طرفی آرش برهانی که دیگر عضوی از کادر فنی استقلال محسوب می شود به صراحت اعلام کرده سعید واسعی را برای فصل بعد نیاز دارند تا مشخص شود استقلال همچنان چشم به حضور او در جمع آبی پوشان دارد.

اما در طرف دیگر سعید واسعی اعلام کرد تنها تا یکشنبه منتظر اقدام عملی باشگاه استقلال برای عقد قرارداد می ماند و پس از آن به پیشنهادات دیگرش فکر خواهد کرد. واسعی مدعی شد به خاطر عشق به استقلال، پیشنهاد فولاد و تراکتور را رد کرده است و باید دید آیا تا فردا اتفاق جدیدی در روند اجرایی شدن این انتقال صورت می گیرد یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید