کد خبر:12457
پ

سرنوشت عجیب رضا شکاری و پرسپولیس بعد از یکسال

دیروز خبر رسید که رضا شکاری مهاجم جوان تیم تراکتور قرارداد خود را با این تیم به صورت یکطرفه فسخ کرده است. البته از این اتفاقات در فوتبال ما زیاد رخ می‌دهد و در همین تراکتور هم بارها شاهد رخ دادن اتفاقات مشابه بوده‌ایم اما این که یک مهاجم جوان عادت به بستن قراردادهای عجیب […]

دیروز خبر رسید که رضا شکاری مهاجم جوان تیم تراکتور قرارداد خود را با این تیم به صورت یکطرفه فسخ کرده است. البته از این اتفاقات در فوتبال ما زیاد رخ می‌دهد و در همین تراکتور هم بارها شاهد رخ دادن اتفاقات مشابه بوده‌ایم اما این که یک مهاجم جوان عادت به بستن قراردادهای عجیب و جنجالی و فسخ‌های جنجالی‌تر کند، واقعا نگران‌کننده است. او فقط 22 سال سن دارد اما تا همین حالا به اندازه یک بازیکن 35 ساله حاشیه و جنجال در قراردادهایش ایجاد کرده است! اولین بار پیوستن او به تیم روبین کازان دردسرساز شد. کار به شکایت باشگاه ذوب‌آهن هم کشیده شد و در نهایت باشگاه روسی با حکم فیفا مجبور به پرداخت 110 هزار دلار شد. البته ذوب‌آهن از شخص شکاری هم شکایت کرده بود که این پرونده هنوز در فیفا در حال بررسی است. شکاری فصل قبل هم در حالی به تراکتور پیوست که چند ساعت قبل‌تر در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود و هواداران این تیم منتظر پیوستن او به تیم‌شان بودند اما شکاری پس از مذاکره با پرسپولیس و ابراز علاقه از کودکی به این تیم، راهی تبریز شد و چند ساعت بعد به تراکتورسازی پیوست! او البته در این تیم روزهای خوبی را سپری نکرد. یکی دو بار غیبت‌های حاشیه‌ساز در تمرینات داشت و در مجموع فقط در 15 بازی برای این تیم به میدان رفت و هیچ گلی هم نزد! او سرانجام دیروز قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد و از این تیم جدا شد. البته مسئولان تراکتور مدعی شده‌اند که این کار شکاری غیرقانونی بوده و او حق ندارد بدون گرفتن رضایتنامه از تراکتور، به تیم دیگری بپیوندد.

به این که حق با شکاری است یا تراکتور کاری نداریم اما به نظر می‌رسد مهاجم جوان فوتبال کشورمان به جنجال و حاشیه عادت کرده  و راه را گم کرده است. نام او 5 سال پیش از سوی روزنامه گاردین انگلیس، در فهرست 50 جوان آینده‌دار فوتبال جهان قرار گرفت، در آن فهرست نام بازیکنانی مثل رنه آدلاید که این روزها در آرسنال بازی می‌کند و اوپامکانو که این روزها ستاره لایپزیش است، کریستین پولیشیچ، ستاره فعلی چلسی و مارتین اودگارد، ستاره جوان رئال دیده می‌شد. آن روزها پیش‌بینی می‌شد شکاری هم 5 سال بعد در بهترین لیگ‌های اروپایی بازی کند اما او بعد از جدایی بدهنگامش از ذوب‌آهن، در 4 سال گذشته، 5 بار برای روبین کازان و 15 بار برای تراکتور به میدان رفته و کلی هم حاشیه ایجاد کرده است. با ادامه این روند، بازیکنی که 5 سال پیش جزو 50 ستاره آینده‌دار فوتبال دنیا بود، به زودی از سطح اول فوتبال ایران هم خارج خواهد شد و دوران فوتبالش به زودی به پایان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید