کد خبر:5930
پ

سرمستی رسانه دولت از عدم قهرمانی استقلال در جام حذفی با نمایش نماد پان ترک ها

رسانه ایسنا وابسته به دولت جمهوری اسلامی ایران که از قهرمانی تراکتور و عدم قهرمانی استقلال در جام حذفی سر از پا نمی شناسد، با انتشار تصویری از نماد پان ترک ها یا همان تجزیه طلبان خطه آذربایجان، بدترین گزینه ممکن برای عکس شاخص مطلب خود را انتخاب کرد چرا که این عکس به نوعی […]

رسانه ایسنا وابسته به دولت جمهوری اسلامی ایران که از قهرمانی تراکتور و عدم قهرمانی استقلال در جام حذفی سر از پا نمی شناسد، با انتشار تصویری از نماد پان ترک ها یا همان تجزیه طلبان خطه آذربایجان، بدترین گزینه ممکن برای عکس شاخص مطلب خود را انتخاب کرد چرا که این عکس به نوعی ترویج تجزیه طلبی برخی از اهالی آن منطقه در سطح عمومی محسوب می شود.

 

سرمستی رسانه دولت از عدم قهرمانی استقلال در جام حذفی با نمایش نماد پان ترک ها

سرمستی رسانه دولت از عدم قهرمانی استقلال در جام حذفی با نمایش نماد پان ترک ها

 

این نماد در واقع شبیه سازی سر گرگ است که به نماد تجزیه طلبان ترک تبدیل شده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 5 سپتامبر 2020 / 10:34 ق.ظ

    حالا سیاسیون جواب بدن! معلوم شد این چندسال تاج مشکل اصلیشونه!!! فوتبال تاج نماد ایران واحد و کهنه و خار چشم دشمنان چشم تنگ! همون بازی فینال حذفی تابلو بود با تمام افتضاح های داوری و حاشیه مدیر نفوذی وزیر لنگی و سکوت عجیب و مشکوک کمیته انضباطی و داوری که چه نقشه های شومی درسر دارند! حالا اولشه مگر مردم و هوادار تاج…..

    • حمید 5 سپتامبر 2020 / 12:04 ب.ظ

      چون یه اشتباهی(شاید سهوی) انجام شده و شما شروع کردید به توهم و وزیر و ….واقعا که در گنده گویی و خودبزرگ بینی و توهم و هوچیگری رو دست ندارید. تا دیروز وزیر کیسه کش دنبال استراپولی بود براتون و با کمک داوران و فدراسیون و توصیه ی وزیر و با بریدن سر سپاهان تونستید سهمیه بگیرید و فینال حذفی برسید!!!! پس خواهشا از این همه لطف خوشحال باشید و سعی نکنید آب رو گل آلود کنید،که دیگری ماهی وجود ندارد برای گرفتن!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید