کد خبر:35299
پ

سرمربی استقلال چطور گل محمدی و برانکو را قورت داد | رکورد تاریخی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی تا اینجای کار به عنوان سرمربی استقلال در لیگ برتر 101 امتیاز به دست آورده است؛حالا با برد برابر ذوب‌آهن او را از مرز 100 امتیاز عبور می‌دهد آنهم با کمترین تعداد بازی یعنی 48 بازی. هیچ مربی‌ای در تاریخ لیگ برتر با کمتر از 50 بازی به این 100 امتیاز نرسیده است. […]

فرهاد مجیدی تا اینجای کار به عنوان سرمربی استقلال در لیگ برتر 101 امتیاز به دست آورده است؛حالا با برد برابر ذوب‌آهن او را از مرز 100 امتیاز عبور می‌دهد آنهم با کمترین تعداد بازی یعنی 48 بازی. هیچ مربی‌ای در تاریخ لیگ برتر با کمتر از 50 بازی به این 100 امتیاز نرسیده است.

سرمربی استقلال چطور گل محمدی و برانکو را قورت داد | رکورد تاریخی فرهاد مجیدی

مجیدی، چهارمین سرمربی تاریخ استقلال خواهد شد که به 100 امتیاز می‌رسد.

آخرین دیدار از هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه یکشنبه بین تیم های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان این دیدار با تک گل کوین یامگا به استقلال به پایان رسید.

آبی‌پوشان با این برد چهل‌و‌یکمین امتیاز فصل خود را در هفدهمین بازی دشت کردند.
همچنین یامگا با گلی که امروز به ثمر رساند ۸ گله شد و نقش مهمی در دبل شدن ذوبی‌ها توسط استقلال داشت چرا که در بازی رفت هم استقلال با ۲ گل او موفق به برد گاندوها شد.

مجیدی با این برد حساس توانست استقلال را یک هفته دیگر با اختلاف امتیاز 3 در صدر جدول نگه دارد و فاصله ش با پرسپولیس تیم دوم جدول را حفظ کند. اگرچه برخی جریان های خاص انتقاداتی از نحوه بازی استقلال مدل مجیدی دارند اما او با تکیه بر اصول حرفه ای در فوتبال مدرن تنها به فکر کسب 3 امتیازهاست و به مسائل دیگر کاری ندارد و تا اینجای کار نیز توانسته منتقدین خود را به سکوت وا دارد چرا که قهرمانی استقلال در فصل جاری برای او و هواداران استقلال پس از دوران مسعود سلطانی فر بسیار مهم است و شاید در زمانی که قرار نیست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم به مصاف حریفان قدرتمند آسیایی برود، مجیدی در فصل جاری فقط به قهرمانی ولو بازی نه چندان زیبا امید بسته و احتمالاً در فصل بعد بازی زیبا نیز به معجون موفقیت او در استقلال اضافه خواهد شد.

 

آمار فرهاد مجیدی در استقلال

مجیدی در حالی فصل بیست و یکم را با صدرنشینی استقلال سپری می کند که تیمش تاکنون به هیچ تیمی در لیگ برتر نباخته است و از این حیث نیز احتمال شکسته شدن چند رکورد وجود دارد. به نوعی، مهمترین مایل استون های پیش روی مجیدی بعد از قهرمانی استقلال حفظ رکورد نباختن تا انتهای فصل، رکورد کمترین گل خورده و همچنین رکورد بیشترین امتیاز تیم قهرمان در انتهای فصل است.

به نظر شا مجیدی می تواند این رکوردها را به نام خود و استقلال ثبت کند؟

مجیدی با معدل امتیازی 2.41 امتیاز از هر بازی تا اینجای کار یک عملکرد فوق العاده از خود بر جای گذاشته و اگر بتواند همین روند را تا ادامه فصل حفظ کند، (31 امتیاز از 39 امتیاز ممکن) می تواند صاحب رکوردی خاص در فوتبال ایران شود و استقلال را با 72 امتیاز به قهرمانی لیگ برتر برساند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 17 فوریه 2022 / 6:02 ق.ظ

    با هدیه های آسمانی و حبه سه امتیازی و سهمیه یکی دوتا در هر بازی و انواع اقبسام کثیف کاری در کثیف ترین سال تاریخ فوتبال ایران و جهان ، تبریک به کیسه کشان عالم ، سنگ پای که شما دارید قطرش چند کیلومتر لامصب تو روز روشن روز رو شب میکنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید