کد خبر:19532
پ

سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس نسیه ای شد!

پس از ماجرای پر فراز و نشیب نیم فصل لیگ نوزدهم در نحوه آمدن یحیی گل محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس که به زعم مالک شهرخودرو با تهدید و اجبار این اتاق در نهایت رخ داد، باشگاه پرسپولیس که پولی در بساط نداشت، قسط اول را از طریق چک یکی از اعضای هیئت مدیره وقت […]

پس از ماجرای پر فراز و نشیب نیم فصل لیگ نوزدهم در نحوه آمدن یحیی گل محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس که به زعم مالک شهرخودرو با تهدید و اجبار این اتاق در نهایت رخ داد، باشگاه پرسپولیس که پولی در بساط نداشت، قسط اول را از طریق چک یکی از اعضای هیئت مدیره وقت استقلال پرداخت کرد و حالا خبر می رسد بعد از گذشت یکسال از آن اتفاقات، مسئولین  این باشگاه هنوز مبلغ کامل انتقال یحیی گل محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس را پرداخت نکرده اند و همین مسئله باعث شده تا مدیران جدید شهرخودرو بابت این اتفاق ضرب الاجل 48 ساعته به پرسپولیس بدهند. نکته ای که با واکنش باشگاه پرسپولیس و به طور خاص وکیل این باشگاه همراه شد.

 

سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس نسیه ای شد!

امیر ساعد وکیل در همین خصوص گفت:

 

پس از صدور رای کمیته وضعیت فیفا مبنی بر محکومیت پرسپولیس به پرداخت این مبلغ، پنجشنبه هفته قبل لایحه اعتراضی خود را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و به نظر من مسئولان باشگاه شهرخوردو اطلاع نداشتند باشگاه پرسپولیس در موعد مقرر درخواست تجدیدنظرخواهی کرده است.

این پرونده اکنون باید در کمیته استیناف رسیدگی شود. لایحه ما مبنی بر این است که خیلی از مطالبات مورد ادعای شهرخودرو از طرف باشگاه پرسپولیس درباره مبلغ محل ایراد است و فکر می‌کنیم ایرادهای حقوقی هم در متن توافق ما با شهرخودرو وجود دارد. طبیعی است کمیته استیناف باید نسبت به اعتبار حقوقی این توافق هم تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

طبیعی است وقتی در فرآیند رسیدگی ارکان قضایی فدراسیون فرصت تجدیدنظر خواهی برای پرسپولیس در نظر گرفته شده باید کمیته استیناف هم نظر خود را اعلام کند. باشگاه شهرخودرو نمی‌تواند تا زمان اعلام نظر کمیته استیناف پرونده را به مرجعی بالاتر مثل AFC ببرد. در واقع باید این مرحله طی شود و اگر پس از صدور رای کمیته استیناف، باشگاه شهرخودرو نتواند به نتایج مدنظرش برسد آن موقع می‌تواند در AFC طرح دعوی کند.

تردید ندارم بخشی از مبلغ رضایت‌نامه گل‌محمدی از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شده اما احتمال دارد بخشی از این مبلغ مربوط به تاخیر در پرداخت کل مبلغ باشد که البته ما به این رای اعتراض زده‌ایم.

 

باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس فریب خورد

در واقع ترفند مسئولین باشگاه پرسپولیس برای تجدید نظرخواهی های پیاپی در واقع برای خرید زمان در پرداخت این مبلغ بوده که بیش از یکسال است این پرداخت به تاخیر افتاده اما آقایان در این مدت جدای از بحث نقل و انتقالات تابستانی، 3 پرونده بزرگ ارزی مربوط به برانکو، کالدرون و بودیمیر را نیز بسته اند و همچنان بدون توجه به پرداختی به باشگاه شهرخودرو، امورات مهمتر خود را دنبال می کنند که همین مسئله، قوانین موجود در لیگ برتر را تبدیل به یک جوک کرده که چطور وقتی باشگاهی به باشگاه دیگر یا به طور کلی به مربی یا بازیکنی بدهکار است، مجوز فعالیت های نقل و انتقالاتی اش صادر می شود؟ اتفاق فوق به مثابه این است که باشگاهی لیونل مسی را خریداری کند و یک فصل از او استفاده کند و  همچنان به صورت اقساط بلندمدت، بدهی خود با باشگاه مبدا را صاف نماید! مربی یا بازیکن نسیه ای در فوتبال ایران ندیده بودیم که به لطف آقایان این اتفاق نیز در فوتبال ایران نوبر شد! اما مضحک ترین بخش این ماجرا جائیست که بدانیم، یحیی گل محمدی 80 درصد کل دستمزد فصل جاری خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است (بر طبق ادعای مهدی رسول پناه) و به نوعی باشگاه پرسپولیس با فریب دادن باشگاه شهرخودرو در پرداخت رضایتنامه سنگین گل محمدیف این مربی را به خدمت گرت اما پولی که وعده داده بود را به شهرخودرو به طور کامل پرداخت نکرد و از خلا قانونی برای خریدن وقت برای پرداخت این مبلغ نهایت استفاده را برده است تا اینگونه اخلاق را در فوتبال ایران قربانی کرده باشد.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ابی 8 فوریه 2021 / 6:43 ب.ظ

    استقلال تا ابد سرور پیروزی

  • ایران 8 فوریه 2021 / 4:15 ب.ظ

    پرسپولیس همیشه سرور الاستقلاله

  • رضا 7 فوریه 2021 / 9:17 ب.ظ

    وقتی قانون گذاران صاحبان تیم حکومتی اند دیگه همین میشه. هواداران لنگ هم فقط موفقیت میخواهند نه شرافت یا عدالت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید