کد خبر:20239
پ

سرعت عمل مشکوک کمیته انضباطی در قبال صدور حکم محرومیت علیه رقبای پرسپولیس

در حالی که افکار عمومی هنوز سرعت عمل کمیته انضباطی در خصوص صدور دستور موقت محرومیت منشا به واسطه شادی گل منشوری اش را در آستانه بازی با پرسپولیس هضم نکرده بود، روز گذشته خبر از محرومیت سرمربی این تیم یعنی امیر قلعه نویی در آستانه بازی امروز گل گهر و پرسپولیس به واسطه دریات […]

در حالی که افکار عمومی هنوز سرعت عمل کمیته انضباطی در خصوص صدور دستور موقت محرومیت منشا به واسطه شادی گل منشوری اش را در آستانه بازی با پرسپولیس هضم نکرده بود، روز گذشته خبر از محرومیت سرمربی این تیم یعنی امیر قلعه نویی در آستانه بازی امروز گل گهر و پرسپولیس به واسطه دریات 4 کارت زرد رسانه ای شد تا یک بام و دو هوای دوستان در کمیته انضباطی و سازمان لیگ بیش از پیش مشخص شود.

 

سرعت عمل مشکوک کمیته انضباطی در قبال صدور حکم علیه رقبای پرسپولیس

سرعت عمل مشکوک کمیته انضباطی در قبال صدور حکم علیه رقبای پرسپولیس

هواداران فوتبال هنوز از یاد نبرده اند که در فصلی که پرسپولیس با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه بود کمیته انضباطی چطور به کمک این تیم امد و چشمانش را بر روی هر نوع تحلفی در جریان بازی یا خارج از جریان بازی بست و در آن مقطع نه خبری از دستور موقت سریع برای محرومیت بازیکنان این تیم بود و نه احکام به فراخور تخلف صورت گرفته صادر شدند.

 

افکار عمومی هنوز از یاد نبرده اند که پس از درگیری فیزیکی شجاع خلیل زاده و رادوشویچ با بازیکنان سایپا پس از بازی، کمیته انضباطی با مکث و تاخیر زیاد رکورد توبیخ کتبی و درج در پرونده را برای شجاع خلیل زاده شکست و از محروم کردن این دو بازیکن امتناع کرد. نکته جالب اینکه در برنامه نود در آن زمان نیز به طور دستوری از پوشش اتفاقات و درگیری های پس از بازی پرسپولیس و سایپا اجتناب شد تا با سانسور این بخش از جنجال های آن بازی، حساسیت ها نسبت به موضوع کمتر شود. نکته جالب اینکه در یکی از موارد تخلف شجاع خلیل زاده، حکم محرومیت او 5 ماه پس از وقوع تخلف ابلاغ شد که به نظر می رسید رابطه مستقیم با کمبود بازیکن این تیم در نیم فصل اول و همچنین قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس داشت.

 

در موردی دیگر، علیرضا بیرانوند ابتدا با تحریک هواداران تراکتور منجر به ایجاد تنش در بین هواداران تبریزی در استادیوم یادگار کرد و سپس با درگیری با مامور نیروی انتظامی جنجال جدیدی را رقم زد اما قانون با او نیز با تاخیر و البته ملایمت رفتار کرد!

 

در مصادق دیگر از رویکرد رنگی کمیته انضباطی به اتفاقات فوتبال نیز تصاویر منشوری فرشاد احمد زاده با آن بازیگز زن مشهور و جنجالی و همچنین حرکت زننده و جنسی او  در اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس مورد عنایت دوستان در کمیته انضباطی قرار گرفت اما ترجیح دادند تا برخوردی با این اتفاق صورت نگیرد.

 

یادتان هست چطور الهیار صیادمنش و سجاد آقایی را محروم کردید؟

هواداران فوتبال پاک هنوز از یاد نبرده اند که چطور در ابتدای فصل هفدهم سجاد آقایی و الهیار صیادمنش به واسطه شادی گلی که هرگز از تلویزیون پخش نشد و تنها شکار یکی از دوربین های خبرنگاران مستقر در پشت دروازه شده بود، محروم شدند اما شادی گل منشوری کمال کامیابی نیا و فرشاد احمد زاده در بازی پرسپولیس و فولاد در اهواز را که میلیون ها نفر دیدند را با مسامحه از آن عبور کردند چرا که پرسپولیس درگیر محرومیت نقل و انتقالاتی بود.

 

وقتی عقد قرارداد با بازیکن منشوری مجاز شد

البته دوستان پیشتر نیز در خصوصص اقدامات منشوری آنتونی استوکس نیز سکوت پیشه کردند و به سادگی مجوز ثبت قرارداد این بازیکن منشوری را صادر کردند تا مشخص شود قانون تنها برای تیم های دیگر به طور کامل اجرا می شود و وقتی پای منافع یک تیم خاص در میان باشد، به صورت گزینشی و سلیقه ای اعمال قانون می شود.

 

در موردی دیگر، اگر بنا به برخورد با مربیان و عوامل مختلف تیمها در خصوص اظهار نظر علیه مسئولین برگزار کننده بازیها بود، پیشتر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز کل تشکیلات فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده بود می بایست محروم می شد؛پس از شکست پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال، گل محمدی از خجالت داوران و فدراسیون فوتبال در آمد و در اتهاماتی بی اساس مدعی شد آنها می خواهند استقلال را قهرمان جام حذفی کنند اما نه استقلال قهرمان حذفی شد و نه برخوردی با صحبتهای مربی پرسپولیس انجام گرفت.

 

اعتراض گل گهری ها به محرومیت قلعه نویی

در خصوص محرومیت قلعه نویی نیز اعتراض باشگاه گل گهر به این مسئله است که چرا سازمان برگزاری لیگ برگزاری بازی معوقه پرسپولیس و گل گهر را در اولویت قرار نداده است و این بازی از هفته نهم باید در انتهای نیم فصل برگزار شود؟ آنها معتقدند با چنین شرایطی، نظم برنامه بازیها بر هم خورده و به جای اینکه پرسپولیس خسته از دربی به مصاف گل گهری برود که امیر قلعه نویی و منشا را در اختیار داشت امروز با ریسک برگزاری بازیهای بیشتر هم قلعه نویی را در اختیار ندارد و هم منشا !

 

نظر دوستان در مورد شادی گل منشوری منشا مقابل الدحیل چه بود؟

در مورد مشابه نیز گادوین منشا با لباس پرسپولیس در سال 2018 با انجام یک شادی گل منشوری به مراتب زننده تر از آنچه مقابل نساجی انجام داد، در استادیوم مملو از جمعیت و رو به روی دوربین های تلویزیونی بار دیگر شادی گل منشوری انجام داد که با سکوت دوستان در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی همراه شد.

 

پی نوشت: به نظر می رسد دوستان حساسیت ویژه ای بر روی گادوین منشا پیدا کرده اند و به واسطه وحشت از او در هر لباسی جز پرسپولیس، دست به محروم کردن وی می زنند. در فصل هجدهم نیز پس از اینکه منشا در انتقالی جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوست، در ابتدای حضورش در این تیم درخشش خیره کننده ای داشت که این موضوع به مذاق برخی دوستان خوش نیامد و با صحنه سازی برای ایجاد درگیری با منشا، خیلی ساده زمینه محرومیت او بعد از بازی استقلال مقابل فولاد در خوزستان را راهم کردند به طوری که فردی ابتدا موهای منشا را می کشد و واکنش او نسبت به این حرکت، منجر به محروم شدن منشا شد!

 

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • هادي 19 فوریه 2021 / 8:56 ق.ظ

    سلام هرچند مثل هميشه منتشر نميكنيد ولي بنظر نويسنده اين متن يه هوادار استقلا هستن كه نميتونه نمونه هاي مشابه استقلال از جمله درگيري ها ي فرودگاه بازيكناي استقلال پست هاي سياسي تصادف قائدي اتفاقات جام باشگا هاي اسيا و … رو كه حتي دستور موقت هم نگرفتن بررسي كنن

  • Hassan 19 فوریه 2021 / 8:56 ق.ظ

    عزیزان دقیقا همه چیز به این واضحی و روشنی است عدالت در کشور ما همینه و بس
    چقدر راحت حق خوری میشه واقعا آدم اعصابش بهم میریزم
    شک نکنید در کنار همه این اتفاقات دوپینگ بازیکنان پرسپولیس با حمایت خانم هراتیان هم چشم پوشی میشه

  • اسی پرسپولیسی 19 فوریه 2021 / 8:28 ق.ظ

    خخخخخ کلی نوشتم نظر خالی رو چاپ میکنی عیبنداره از سوزش زیادی😂😂😂😂🤪🤪🤪😂

  • ع ع 19 فوریه 2021 / 8:26 ق.ظ

    واقعا درسته ولی کسی نیست که بر کمیته انضباطی نظارت کنه خاک بر سر این فدراسیون کثیف

  • اسی پرسپولیسی 19 فوریه 2021 / 8:26 ق.ظ

    هیچکدوم از نظرهارو میدونم چاپ نمیکنی.جناب متوهم خانی که این متن رو نوشتی.شجاع خلیل زاده انگشتش رو به خدا بود گفتن هیس به داور نشون داده محرومش کردن تیم کیسه کشی تو داری ازش طرفداری میکنی کم خرابکاری و توهین نکرد که چشم پوشی کردن ازش.در ضمن قلعه نوعی بخاطر ۴ کارته بودن مخروم شده نه اعتراض به داور.و در آخر به قول فلانی میگه نزن زور زیاد ک میبنی چشات از کاسه درآد.بی فایدس این سوزشا با این کارا بیشتر میشه کمتر نمیشه بچسبین به تیم خودتون شاید تونستین نتیجه بگیرین.کم از دکل ما عشقپولیسیا بالا برین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید