کد خبر:25145
پ

سرخیو آگوئرو به جای الهلال به بارسلونا پیوست

در حالی که برخی منابع از لینک شدن باشگاه الهلال با سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی خبر داده بودند، ساعاتی پیش خبر توافق اولیه اگوئرو با سران بارسلونا منتشر شد.   سرخیو آگوئرو به جای الهلال به بارسلونا پیوست آگوئرو که به دلیل مصدومیت بخش زیادی از فصل جاری را از دست داد و گواردیولا […]

در حالی که برخی منابع از لینک شدن باشگاه الهلال با سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی خبر داده بودند، ساعاتی پیش خبر توافق اولیه اگوئرو با سران بارسلونا منتشر شد.

 

سرخیو آگوئرو به جای الهلال به بارسلونا پیوست

سرخیو آگوئرو به جای الهلال به بارسلونا پیوست

آگوئرو که به دلیل مصدومیت بخش زیادی از فصل جاری را از دست داد و گواردیولا برای او جانشین انتخاب کرد، در تابستان 2021 بازیکن آزاد محسوب می شود و هدف نقل و انتقالاتی بسیاری از تیم ها محسوب می شود.

او که رفاقت دیرینه با لیونل مسی دارد احتمالا بارسلونا را برای یک ماجراجویی جدید تا پایان فوتبالش انتخاب خواهد کرد و اخبار در خصوص پیوستن این مهاجم گلزن به الهلال تنها گمانه زنی بوده و از واقعیت دور است.

فینال لیگ قهرمانان اروپا احتمالا آخرین بازی آگوئرو برای سیتیزن ها خواهد بود.

 

الهلال با دو مهاجم فعلی خود یعنی بافتمبی گومیس و جوینکو قطع همکاری کرده و به دنبال جانشینان شایسته برای آتهاست. برخی از منابع عربی از توافق دیگو کاستا با الهلال خبر داده اند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 6 مه 2021 / 4:27 ب.ظ

    خدا به کیسه رحم کرد. ولی تا چند سال دیگه رونالدو و مسی و نیمار همه میرن نیوکاسل چون شیخ محمد بن سلمان این باشگاه رو میخره و این بازیکنان رو جذب می‌کنه با دلار های نفتی ولی تو ایران این پول ها خرج حوثی . لبنانی . فلسطینی . عراقی میشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید