کد خبر:34327
پ

سربازی سیاوش یزدانی بهانه ای برای مخفی کردن ویس جنجالی مدافع تیم ملی

در حالی که چند مقام ارشد باشگاه استقلال و همچنین معاونت حقوقی این باشگاه از بابت اصالت اسناد ارائه شده به سازمان لیگ بابت موضوع معافیت خدمت سیاوش یزدانی اطمینان خاطر داده اند و مطرح شدن چنین بحث هایی را کار دشمنان استقلال دانسته اند، اما چند رسانه نزدیک به باشگاه رقیب تهرانی که توسط […]

در حالی که چند مقام ارشد باشگاه استقلال و همچنین معاونت حقوقی این باشگاه از بابت اصالت اسناد ارائه شده به سازمان لیگ بابت موضوع معافیت خدمت سیاوش یزدانی اطمینان خاطر داده اند و مطرح شدن چنین بحث هایی را کار دشمنان استقلال دانسته اند، اما چند رسانه نزدیک به باشگاه رقیب تهرانی که توسط نعشه مجازی هدایت می شوند یا تحت امر او قرار دارند، با ارائه اخبار کذب و شایعه پراکنی در این خصوص سعی در انحراف افکار عمومی از موضوعی مهم که در خصوص مدافع سابق این تیم رخ داده، دارند.

 

سربازی سیاوش یزدانی بهانه ای برای مخفی کردن ویس جنجالی مدافع تیم ملی

سربازی سیاوش یزدانی بهانه ای برای مخفی کردن ویس جنجالی مدافع تیم ملی

همانطور که در جریان قرار گرفته اید، ویس ی در هفته گذشته منتشر شد که با توجه به شباهت صدای به کار رفته در ویس و البته چند کلیپ تصویری غیرقابل کتمان توسط کنعانی زادگان، حواشی زیادی را برای محمدحسین کنعانی زادگان به وجود آورد. سکوت او و همچنین عدم تکذیب ویس لو رفته باعث شد تا شک و شبهات در خصوص واقعی بودن این ویس از بین برود.

در اخبار داشتیم کمیته اخلاق به موضوع ویس لو رفته ورود کرده اما هنوز خبری از نوع برخورد با قضیه مشخص نشده است. نکته مهم در این بین طرح اتهام علیه سیاوش یزدانی بود که او ویس مذکور را لو داده تا جایگزین کنعانی زادگان در خط دفاعی تیم ملی شود. موضوعی که با واکنش سیاوش یزدانی مواجه شد و با رد این اتهام مدعی شد در جریان قرار دارد مدافع مذکور با هزینه 2 میلیاردی در فضای مجازی قصد دارد این موضوع را به انحراف بکشد تا در مورد هوس رانی و آن هم در اتوبوس تیم ملی صحبتی نشود.

ماجرا به همینجا ختم نشد و دوستان رسانه ای کنعانی زادگان که پیشتر به واسطه حضورش در تیم رقیب تهرانی استقلال ارادت داشتند، مثل همیشه با جعل و سندسازی و انتشار پرتکرار اخبار نادرست سعی در انحراف افکار عمومی و حتی مسئولین فولاد خوزستان کردند و با هدف قرار دادن سیاوش یزدانی به واسطه مشکل سربازی اش، سعی کردند موضوع کنعانی زادگان به انزوا کشیده شود و سیاوش یزدانی و موضوع محرومیت خیالی اش به تیتر اول رسانه ها تبدیل شود.

اتفاقی که مشاور حقوقی باشگاه فولاد نیز به آن اشاره کرد و در پست اینستاگرامی خود مدعی شد، اخبار مربوط به مشکل خدمت سرابزی سیاوش یزدانی و مرادمند توسط عده ای به آنها رسیده و پس از این اتفاق، آنها تنها برای بررسی وضعیت، خواستار استعلام خدمت این دو بازیکن شده اند. این در حالیست که همانطور که عنوان شد هر دو بازیکن به واسطه ملی پوش بودن، تا 30 سالگی + 6 ماه فرجه معافیت فرصت بازی کردن در استقلال را دارند و هیچ خطری استقلال را از این حیث تهدید نمی کند.

نکته تاسف بار اینجاست که چطور مشاور حقوقی باشگاه فولاد خوزستان با رسانه ای کردن موضوعی که به آن اطمینان ندارد، عمداً یا سهواً بازیچه دست نعشه مجازی معلوم الحال فوتبال ایران شده و عامدانه و یا سهواً برای دو بازیکن موثر استقلال حاشیه سازی کرده است؛ اگر بنا به این باشد که هر مسئولی به بازیکن حریف تنها شک کند و با رسانه ای کردن اتهامات خود در فضای مجازی برای بازیکن مذکور یا تیمش حاشیه سازی کند، سنگ روی سنگ بند نمی شود.

 

هر چه که هست، جریان مافیایی که پیشتر مهدی رسول پناه نیز به وجود آنها برای تحت فشار قرار دادن مدیران وقت پرسپولیس اشاره کرده بود، این روزها سخت در تلاش هستند تا عقب افتادگی تیم محبوبشان در جدول رده بندی لیگ برتر را از استقلال جبران کنند و حالا که دیگر امیدی به وزیر ورزش و حمایت های مادی و معنوی او ندارند، مجبور به تلاش دو چندان در جبهه مجازی و انتشار شایعه و اخبار های کذب شده اند. اگر در دوران سلطانی فر آن تیم خاص حرفهایش را در زمین مسابقه می زد به واسطه این بود که دست و پای حریفان را بسته بودند اما امروز وحشت دوستان به واسطه این است که دست و پای حریفان باز است و در این شرایط، توان رقابت با آنها را در خود نمی بینند و در نتیجه مجبورند در بیرون از مستطیل سبز دست به اقدامات و صحنه سازی هایی بزنند تا بازیکنان موثر حریفان را به حاشیه بکشانند.

 

پی نوشت: شدت وخامت حال این دوستان به واسطه صدرنشینی استقلال به قدری است که برای اعتبار بخشیدن به اخبار فیک و جعلی خود دست به درست کردن ویدئوها و عکس های جعلی در خصوص تاریخ تولد سیاوش یزدانی زده اند و حتی در کلیپی کوتاه مثلاً تاریخ تولد او در سایت سنجش را پیدا کرده اند اما بیننده هوشیار با دقت در شماره شناسنامه ای که این افراد وارد کرده اند و آدرس مخدوشی که به هیچ وجه آدرس سازمان سنجش نیست، هدف این اقدامات فریبکارانه و جعل اسناد را متوجه می شود. نکته جالب اینکه آقایان در قسمت شماره شناسنامه سیاوش یزدانی، یک شماره موبایل را وارد کردند که با وارد کردن آن شماره در سایت سازمان سنجش، هیچ مشخصاتی از وضعیت کارنامه یزدانی به نمایش در نمی آید و جاعلان حرفه ای که در سالهای اخیر همواره در کنار مدیران باشگاه رقیب تهرانی بوده اند، اینبار با یک نمونه کار جدید، برای خود تبلیغات کردند و شماره موبایل خود را در قسمت شماره شناسنامه سیاوش یزدانی درج کردند!!!

احتمالاً مشاور حقوقی باشگاه فولاد نیز با دیدن چنین فیلمهایی و بدون توجه به جزئیات آن، فریب خورده و ادعای مشکل دار بودن معافیت سربازی دو بازیکن استقلال را مطرح کرده است. چرا که بر طبق اظهارات سمیعی مشاور حقوقی باشگاه استقلال، معافیت سربازی سیاوش یزدانی تا پایان فصل جاری معتبر است و مرادمند نیز تا پایان فصل 1401 می تواند استقلال را همراهی کند.

 

به واقع در شرایط برابر کدام مورد در اولویت بررسی قرار دارد: بررسی هویت ویس منتسب به کنعانی زادگان که اتوبوس تیم ملی را به عشرتکده تبدیل کرده یا موضوع سربازی بازیکنان استقلال؟ موضوعی که به یاد داریم چطور توسط شخص اول ورزش مملکت یعنی مسعود سلطانی فر برای باشگاه رقیب تهرانی استقلال حل شد و مشکل خدمت دو ستاره ملی پوش این تیم با نامه سلطانی فر و درخواست معافیت آنها + 5 ملی پوش دیگر به سازمان نظام وظیفه حل شد.

 

فیلم اعتراف گرشاسبی به چگونگی حل مشکل مهدی ترابی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 2 ژانویه 2022 / 6:35 ب.ظ

    این فرار به جلو و جعل واقعیت را برانکو ایوانکوویچ بهشون آموخت. خوبم آموخت. خدا را شکر استقلال مربی بی اخلاقی مثل ایشون نداشت که برای م‌وفقیت همه چی را قربانی کند. شفر پیرمرد دوست داشتنی بود و به شدت خاکی و استراماچونی جنتلمنی کاربلد و جدی و سخت کوش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید