کد خبر:20286
پ

ستاره جوان استقلال ساز جدایی کوک کرد: دیگر در تیم نمی مانم!

سجاد آقایی ستاره تیم استراماچونی، با ناراحتی از حرکت باشگاه در عدم اعلام مکان تمرین به او اعلام کرد دیگر در استقلال نمی ماند.   ستاره جوان استقلال ساز جدایی کوک کرد: دیگر در تیم نمی مانم! من دیشب تا دیروقت بیدار بودم و پیگیری کردم تا در گروه بازیکنان زمان تمرین را اعلام کنند، […]

سجاد آقایی ستاره تیم استراماچونی، با ناراحتی از حرکت باشگاه در عدم اعلام مکان تمرین به او اعلام کرد دیگر در استقلال نمی ماند.

 

ستاره جوان استقلال ساز جدایی کوک کرد: دیگر در تیم نمی مانم!

ستاره جوان استقلال ساز جدایی کوک کرد: دیگر در تیم نمی مانم!

من دیشب تا دیروقت بیدار بودم و پیگیری کردم تا در گروه بازیکنان زمان تمرین را اعلام کنند، چون هر شب اعلام می‌کردند. همان موقع هم به یکسری از بازیکنان زنگ زدم و پیگیر بودم اما خبری نشد و به آنها هم نگفته بودند.

او ادامه داد: امروز متوجه شدم که تمرین بوده و به من نگفتند! ظاهراً به تک تک بازیکنان زنگ زدند و به من زنگ نزدند! نمی‌دانم که دلیلش چه بود ولی با این شرایط دیگر من در استقلال نمی‌مانم و جدا می‌شوم.

مهاجم استقلال اضافه کرد: پیشنهاد دارم و نمی‌خواهم که در استقلال بمانم. من با سرمربی تیم صحبت کردم و گفتم که می‌خواهم جدا شوم. ایشان به من گفتند که وقتی به یک تیم دیگر بروم، خوب کار می‌کنم و به ایشان حجمه وارد می‌شود که چرا از آقایی استفاده نکردی! من هم به ایشان گفتم که اگر اینطور است پس در همین ‌جا بمانم و بهترین عملکردم را برای تیم بگذارم.

آقایی درباره مکالمه با محمود فکری گفت: سرمربی در این خصوص به من گفت که در تیم مهاجم زیاد وجود دارد و نمی‌تواند از من استفاده کند. این صحبت‌ها برای دیروز بود و فکر کنم به همین خاطر بود که در تمرین امروز حضور نداشتم.

شکست سنگین 5 بر صفر روز گذشته قلعه نویی برابر پرسپولیس، سنگین ترین شکست او طی 36 سال اخیر چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری در لیگ های ایران بود. قلعه نویی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی از سال 63 که با پیراهن شاهین 6-1 به پرسپولیس باخت، دیگر چنین باختی را تجربه نکرده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید