کد خبر:20702
پ

ستاره استقلال به نساجی پیوست + عکس

سجاد آقایی ستاره فصل گذشته استقلال که با با استراماچونی روزهای خوبی را پشت سر می گذاشت، در فصل جاری به دلایل نامشخص مورد توجه محمود فکری قرار نگرفت و  گفته می شود به صورت قرضی راهی تیم نساجی تیم سابق محمود فکری شده است.   ستاره استقلال به نساجی پیوست + عکس نکته جالب […]

سجاد آقایی ستاره فصل گذشته استقلال که با با استراماچونی روزهای خوبی را پشت سر می گذاشت، در فصل جاری به دلایل نامشخص مورد توجه محمود فکری قرار نگرفت و  گفته می شود به صورت قرضی راهی تیم نساجی تیم سابق محمود فکری شده است.

 

ستاره استقلال به نساجی پیوست + عکس

ستاره استقلال به نساجی پیوست + عکس

نکته جالب در خصوص سجاد آقایی اینکه او در آخرین مصاحبه ش اینطور عنوان کرد که محمود فکری به او گته نمی تواند مجوز خروجش را بدهد چرا که اگر برود به تیم دیگر و ستاره شود، علیه سرمربی استقلال هجمه ایجاد می شود که چرا وقتی او در استقلال بوده به وی بازی نداده است!

هر چه که هست، سجاد آقایی سرانجام از زندانی که کادر فنی استقلال برایش ساخته بودند خلاص شد تا با نشان دادن توانایی هایش در تیم جدیدش، برخی مسائل را ثابت کند.

او در آخرین مصاحبه ش در خصوص شرایط تمرینات استقلال نیز مدعی شد در تیم فعلی استقلال، هیچ فضای رقابتی بین بازیکنان وجود ندارد و مهاجمین از ابتدای فصل تاکنون تغییری نکرده اند و همین رویه باعث بی انگیزگی نزد سایر بازیکنان شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید