کد خبر:15869
پ

ستاره استقلالی در راه شارلوای بلژیک

در حالی که پس از 7ایان جام جهانی از مجید حسینی به عنوان یکی از پدیده های ایران یاد می شد او در نهایت به تیم ترابوزان اسپور ترکیه پیوست و پس از سپری کردن یک فصل موفق، با مصدومیت و تغییر کادر فنی نتوانست دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و به همین جهت […]

در حالی که پس از 7ایان جام جهانی از مجید حسینی به عنوان یکی از پدیده های ایران یاد می شد او در نهایت به تیم ترابوزان اسپور ترکیه پیوست و پس از سپری کردن یک فصل موفق، با مصدومیت و تغییر کادر فنی نتوانست دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و به همین جهت از ابتدای فصل جاری زمزمه هایی مبنی بر حضور او در لیست فروش باشگاه به گوش می رسید و این بار منابع ترکیه ای به صورت جدی تری فروش مجید حسینی در نقل و انتقالات زمستانی را اطلاعرسانی کرده اند.

 

ستاره استقلالی در راه شارلوای بلژیک

ستاره استقلالی در راه شارلوای بلژیک

مجید حسینی 24 ساله از سال 2018 در تیم ترابوزان عضویت دارد و نکته جالب اینکه تعداد حضور او در میدان در تیم ترابوزان با تعداد حضورش در تیم استقلال برابری می کند چرا که در هر دو تیم 42 بازی رسمی انجام داده است. حسینی در 42 بازی که برای ترابوزان انجام داده 1 گل به ثمر رسانده و در فصل جاری کمتر از سوی کادر فنی به بازی گرفته شده و به دلیل نیمکت نشینی و نزدیک شدن به پایان قراردادش، باشگاه ترکیه ای قصد درآمدزایی از این بازیکن را دارد و احتمالاً او را در لیست فروش خود در نقل و انتقالات زمستانی قرار خواهد داد.

از منابع خبری ترکیه اینطور می توان فهمید که مقصد بعدی مجید حسینی تیم شارلوای بلژیک است که در حال حاضر کاوه رضایی و قلی پور را در اختیار دارد. مالک ایرانی تیم بلژیکی علاقه زیادی به تشکیل تیمی از ستاره های ایرانی دارد و باید دید در نهایت آیا این انتقال انجام خواهد شد یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید