کد خبر:4679
پ

سانتا کلارا رقیب پرسپولیس در جذب شهریار مغانلو

باشگاه سانتا کلارا بازی‌های شهریار مغانلو، مهاجم تیم پیکان را در لیگ برتر ایران تحت‌نظر دارد. آنها می‌توانند با قراردادی به ارزش ۲۰۰ هزار یورو شهریار مغانلو را برای تقویت خط حمله‌ تیمشان جذب کنند.   سانتا کلارا رقیب پرسپولیس در جذب شهریار مغانلو بتاکاپ – در نیم فصل لیگ نوزدهم نیز باشگاه پرسپولیس مصرانه […]

باشگاه سانتا کلارا بازی‌های شهریار مغانلو، مهاجم تیم پیکان را در لیگ برتر ایران تحت‌نظر دارد. آنها می‌توانند با قراردادی به ارزش ۲۰۰ هزار یورو شهریار مغانلو را برای تقویت خط حمله‌ تیمشان جذب کنند.

 

سانتا کلارا رقیب پرسپولیس در جذب شهریار مغانلو

سانتا کلارا رقیب پرسپولیس در جذب شهریار مغانلو

بتاکاپ – در نیم فصل لیگ نوزدهم نیز باشگاه پرسپولیس مصرانه به دنبال جذب شهریار مغانلو بود اما با مخالفت مربی وقت این تیم مواجه شد و مغانلو در پیکان ماندگار شد تا شاید در انتهای فصل بتواند از تیم جدا شود و جایگزین علی علیپور در پرسپولیس شود.

 

نکته ای که در خصوص شهریار مغانلو وجود دارد این است که پرسپولیسی ها قصد داشتند با مبلغ 900 میلیون تومان او را جذب کنند اما پیشنهاد 200 هزار دلاری باشگاه سانتاکلارا به شهریار مغانلو به معنای روی میز بودن پیشنهاد مالی 4 میلیارد و نیمی برای مهاجم گلزن پیکان است که حدود 5 برابر مبلغ پیشنهادی پرسپولیسی ها به حساب می آید و باید دید آیا او قید فوتبال اروپا و تامین آینده مالی خود را می زند یا قصد دارد به عشق دوران کودکی خود یعنی پرسپولیس بپیوندد؟

 

پیشتر نیز مهرداد محمدی و علیرضا جهانبخش در موقعیت مشابه قرار گرفته بودند اما ترجیح دادند به جای پیوستن به پرسپولیس، به فوتبال اروپا بروند.

 

با خروج شهریار مغانلو از لیست خرید پرسپولیس، احتمالاً گزینه اصلی یحیی برای جانشینی علی علیپور که قصد جدایی از این تیم را دارد، عیثی آل کثیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید