کد خبر:10003
پ

ساشا شفر: هفته دیگر 6 امتیاز از استقلال کسر می شود

ساشا شفر، فرزند وینفرد شفر در گفت‌وگو با ایران اینترنشنال، انجام هرگونه مذاکره با باشگاه استقلال جهت دریافت قسطی مطالبات پدرش را تکذیب کرد.   ساشا شفر: هفته دیگر 6 امتیاز از استقلال کسر می شود این اتفاق د حالی رخ می دهد که صبح امروز خبرگزاری میزان از پذیرش پرداخت قسطی مطالبات شفر صحبت […]

ساشا شفر، فرزند وینفرد شفر در گفت‌وگو با ایران اینترنشنال، انجام هرگونه مذاکره با باشگاه استقلال جهت دریافت قسطی مطالبات پدرش را تکذیب کرد.

 

ساشا شفر: هفته دیگر 6 امتیاز از استقلال کسر می شود

ساشا شفر: هفته دیگر 6 امتیاز از استقلال کسر می شود

این اتفاق د حالی رخ می دهد که صبح امروز خبرگزاری میزان از پذیرش پرداخت قسطی مطالبات شفر صحبت کرده بود که با موافقت پیرمرد آلمانی مواجه شده اما ساشا شفر این خبر را به کلی تکذیب کرد و گفت:

 فیفا پرداخت قسطی مطالبات را نمی‌پذیرد و اخباری که در رسانه‌های داخل ایران منتشر شده، کذب است.

س از برکناری احمد سعادتمند از مدیریت استقلال، هیچ مقامی در باشگاه برای پرداخت بدهی، تماسی با ما برقرار نکرده است.

انتظار می‌رود فیفا هفته آینده نامه جدیدی در این زمینه برای باشگاه استقلال و شفر ارسال کند. احتمالا استقلال به دلیل عدم پرداخت بدهی با جریمه کسر ۶ امتیاز مواجه خواهد شد.

 

این اتفاق خطرناک در حالی در شرف رخ دادن است که مدیریت جدید استقلال در موضعی منفعل نسبت به کسر 6 امتیاز از این تیم حرکت می کند و این در حالیست که در باشگاه رقیب از دو ماه قبل، قیل و قال و جا رو جنجال بر سر کسر 6 امتیاز احتمالی انجام شده بود و در نهایت نیز توانستند دولت و مجلس را مجاب به کمک به پرداخت طلب برانکو کنند. با این وضعیت خنثی که در مدیریت استقلال دیده می شود، کسر 6 امتیاز از این تیم اصلاً بعید به نظر نمی رسد.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • تاج 18 اکتبر 2020 / 9:12 ق.ظ

    خطاب به مزیدی: اگر فهم و منطق داشته باشی یا اگر در فوتبال شناختی داشته باشی یا حداقل یکبار استادیوم آزادی دربی را از نزدیک دیده باشی دیگه همچین حرفی نمیزنی که هواداران تاج لی ادب هستن!!!!!!!؟ همه حتا خود لنگی ها هم از لی ادبی هواداران لنگ باخبرند. جواب سلام علیکه! در دربی ها سمت قرمزها همواره از الفاظ زشت و ذکیک استفاده میکنند که هواداران اصیل و مودب تاج تنها با دهان باز و تعجب نگاه میکنن!!!! یکی هز دلایل راه ندادن بانوان به ورزشگاه همین بی ادبی های لفظی هواداران لنگ است! در ضمن یک حقیقت است که خود خانم ها نیز قبول دارند که خانم ها از آقایان بی ادب ترند کاش میشد بخاطر مسایل اجتماعی اگر نبود یکبار مکالمه و صحبت های دو یا چند خانم را باهم میشنیدیم!!!!!! بعد دیگه امثال تو برای ابد ساکت میشدن! علی دنبه(پروین) زمان مرباگری اش تمام بازیکنان به اتفاق قبول داشتند و فتوا داده بودن که انقدر حرفهای زشت و غیراخلاقی میزده وه قابل گفتن نیست!!!! از فحش های ناموسی تا…..! بازهم میگم : جواب سلام علیکه! چیزی عوض داره گله نداره! حتما حرف نابجا یا توهین خوانده شده از سمت لنگی های بی اصالت که تاجی هم به اجبار جواب داده. کاش میشد آرشیو یک خبرگزاری مثلا بتاکاپ محترم را برای همه بگذاذند تا امثال شما لنگی خودخواه بی ادب از بی ادبی و بی تربیتی و بب شخصیتی دیگر هواداران لنگ بی اصالت حکومتی آگاه میشدید. اما باید سانسور بشه.

  • مزیدی 17 اکتبر 2020 / 10:22 ب.ظ

    آقای Amir
    متاسفانه هر جا هواداران استقلال پیامی منتشر می کنند حاوی زشت ترین و رکیک ترین الفاظ هست.
    خواهش میکنم چون پیامها خانم ها هم مطالعه می کنند، کمی در نوشتن رعایت فضای مجازی را بکنید.
    متاسفانه ادمین سایت هم در انتشار الفاظ رکیک و پیام های بسیار زشت اصلا رعایت نمی کند و هر چه هواداران استقلال بنویسند چاپ می کند.

  • تاج 17 اکتبر 2020 / 6:04 ب.ظ

    آره جان خودت . حتما گوشهات درازه مال ما که اندازه است و خوب میفهمیم چه خبره محمد بیا بکمت!

  • ناشناس 17 اکتبر 2020 / 8:25 ق.ظ

    پس سال 86 که 6 امتیاز از پرسپولیس کم شد یا چند سال قبل که 9 امتیاز، حتما سازمان ورزش و وزارت ورزش استقلالی بودن. چند بار تا حالا از استقلال کسر امتیاز شده یادتون هست مگه اونم تیم دولتی نیست همیشه هم بیشتر خرج می کنه

    • مرد ناقلا 17 اکتبر 2020 / 8:39 ق.ظ

      نخیر . تاریخ به یاد نداره در هیچ دوره ای از وزارت ورزش به اندازه 4 سال اخیر، فوتبال سیاسی شده باشه . اصلا تا قبل از زسلطانی فر به فوتبال کاری نداشتن .

    • تاج 17 اکتبر 2020 / 11:34 ق.ظ

      کرونا نداری ناشناس!!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید