کد خبر:11385
پ

زنبیل پرسپولیس را جلوتر گذاشتند | پرسپولیس خارج از نوبت مدیر گرفت؟

در حالی که از مدتها پیش بحث بر سر اینکه وزارت ورزش از کدام تیم پایتخت جانبداری می کند داغ بوده، به نظر می رسد حداقل در دو موضوع، وزیر ورزش توجه ویژه به تیم پرسپولیس داشته است و به نوعی زنبیل پرسپولیس را در صف جلوتر گذاشته و در دو مورد مشابه، مشکل این […]

در حالی که از مدتها پیش بحث بر سر اینکه وزارت ورزش از کدام تیم پایتخت جانبداری می کند داغ بوده، به نظر می رسد حداقل در دو موضوع، وزیر ورزش توجه ویژه به تیم پرسپولیس داشته است و به نوعی زنبیل پرسپولیس را در صف جلوتر گذاشته و در دو مورد مشابه، مشکل این تیم زودتر از استقلال حل شده است.

 

زنبیل پرسپولیس را جلوتر گذاشتند | پرسپولیس خارج از نوبت مدیر گرفت؟

زنبیل پرسپولیس را جلوتر گذاشتند | پرسپولیس خارج از نوبت مدیر گرفت؟

 

استقلال زودتر محروم شد یا پرسپولیس؟

در موضوع پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس به شفر و برانکو هر دو باشگاه محکوم شدند اما حکم محکومیت استقلال و محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم زودتر ابلاغ شد و به واسطه آن نیز این تیم نتوانست از بازیکنان جدیدش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند و حکم محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس به واسطه شکایت برانکو بعد از مورد مشابه در باشگاه رقیب ابلاغ شد اما در کمال تعجب شاهد این قضیه بودیم که برای حل مشکل پرداخت طلب برانکو به یکباره با جلسه اضطراری در وزارت ورزش در این خصوص و دخالت برخی نمایندگان مجلس، 784 هزار دلار بدهی برانکو به یکباره پرداخت شد و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه زودتر از استقلال باز شد اما این همیت از جانب وزارت ورزش برای حل مشکل استقلال و وینفرد شفر وجود نداشت (علی رغم کمتر بودن بدهی استقلال به شفر نسبت به بدهی پرسپولیس به برانکو) تا همچنان شاهد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم باشیم.

در واقع اگر نگاه ملی به این قضیه وجود داشت، در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا، مشکل استقلال و شفر هم حل می شد تا این تیم بتواند از بازیکنان جدیدش در این رقابتها استفاده کند و با دستان بسته مقابل حریفان قرار نگیرد اما این نگاه ملی به استقلال وجود نداشت.

 

مدیر استقلال زودتر رفت یا پرسپولیس؟

در مورد دیگر نیز از اوایل مهرماه بود که احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شد و احمد مددی  به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شده و تاکنون نیز با همین سمت به کار خود ادامه می دهد اما نکته جالب اینکه با استعفای رسول پناه از سمت سرپرستی پرسپولیس، در کمتر از یک هفته وزارت نشینان بار دیگر تشکیل جلسه فوری دادند و باز هم انتخاب مدیرعامل پرسپولیس، زودتر از استقلال انجام شد تا این موضوع ثابت شود که همه فکر و تمرکز وزارت نشینان، معطوف به یک تیم خاص است و به دیگر تیم دولتی نگاهی ملی نشده و نمی شود.

 

اینکه وزیر ورزش به واسطه حجم انبوهی از ابهامات و فساد گسترده در زیرمجموعه ش چرا در مجلس استیضاح و عزل نمی شود، مقوله ای جداست اما نکته واضح در اتفاقات اخیر دو باشگاه به خوبی نشان می دهد که لزوماً نیاز نیست وزیر ورزش برای تیمی گل بزند چرا که آنها گلهای خود را در همین بزنگاه ها به ثمر می رسانند.

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • تاج 31 اکتبر 2020 / 4:27 ب.ظ

    هوی هماخانوم. خوب میشناسم امثال شما بی هویتان را! پیشتر گفته بودم اولا من کابوس شب و روزتم دوم مشکل حاد داری یکی از اونا خودبزرگ بینیه حداقل مثل من شهامتش را داشته باش در مقابل جهارتا درست و حسابی دانا دست زیر بگیر عقده ای هوچی گر. بازم بوی گند دهانت سایت رو برداشت. درتعجبم ادمین فقط ادعا داره بی چاک و دهان ها را سانسور میکنه چطور همچون تو موجود کثیف آتیش گرفته هنوز جیغ جیغ میکنه و شخصیت نداشته اش رو به همه نشان میده خداوکیلی خودت بعداز نوشتن این اوهامات و شاخه به شاخه مریدن حالت نمیگیره!؟ اگر میخوای تحلیل کنی یا بقول متوهمت به دیگران راه نشان بدی حداقل اول توضیجات گهربارت را بنویس بعد فحش و بدوبیراه که لایق اش هستی را به باحیا و نجیب ها بگو!!!! کلا در لابلای هرکلمه نغز گفتن هات دوتا حداقل القاب خودت را میگی خواننده گیج میشه تراوشات ذهن بیمار. هنوز معلومه نزد پزشک نرفتی گرچه امیدی نیست ای خودبزرگ بین که نشات گرفته درکودکی ات هست . این همه بیجا به آقای ملکی گفتی ایشان هم تماما منعکس کرد باید خجالت بکشی اگر معنی اش را میدانی!!! آقای صفایی هر مطلبی گذاشت بنده نظر محترمانه گذاشتم و هیچکدام گذاشته نشد! بخدا هیچ گله ای نداشتم هیچ ازش ممنون هم هستم صلاح دانسته هرچه باشه مجموعه بتاکاپ چه قرمز چه آبی از من و تو سوادشان بیشتره تنها اینجا فرق من و تو معلوم میشه که هوچی گری و فحاشی بخش جدایی ناپذیر ذات لنگی جماعته!!! بازهم در اینجا از آقایان ملکی و صفایی و دیگر دوستان بتاکاپ بسیار سپاسگذارم و در کمال ادب خرسندم که چنین خبرگزهری خوبی فعال هستند . وضیت همچون توِ ابله هم روشن و واضح است برای خودم متاسفم که به گفته پبشینیان گوش ندادم که سربه سر دو قشر نگذار یکی بچه یکی دیوانه! ازقرار معلوم بچه نیستی….! تقصیر خودمه که نسان دادم از تو ابله ترم که باتو هیچ ندار سربه سر میشم این دکر باطل را همینجا به پایان میرسانم. هرچه دل تنگت میخواد بگو که ماتحت گشادی دارید. بلکه کمی از عقده ای گودکی ات کم بشه. فدای بتاکاپی های عزیز و شریف بازهم ازاینکه این مرتیکه مجبورم کرد که قهوه ای اش کنم ازشما و همه مردم خوب میهنم پورش میطلبم. و دیگر جواب این هماخانوم را نخاهم داد شاید بترکه….

  • اسطوره فقط همایون خان 31 اکتبر 2020 / 12:02 ب.ظ

    نه مثله اینکه ذات بد نیکو نگردد زانکه بنیادش بدش است. خوب خشگل مشگل اونی که رابراه قهوه ای شده حضرت جنابتان به همراهه حشام المتقلب بودید وگرنا اینهمه دستمال انداختن برایه اینو اونن و پاچه خواری برایه ادمین که مثلا حشام الریا و دغلو دوست داره بسی جایه تعجب. ایا جز اینه که بدجور داری میسوزی. کوچول موچول برا اینکه خرفهم بشی بهت پیشنهاد دادم و گرنه تو هموت جهالتت که دوست داری باشی بمان. بعدش اگه تو خیلی بیکاری و عقده هاتو میخوایی اینجوری خالی کنی بنده بیکار نیستم ولی اوقاته خالیمو میام تو سایت تا نزارم امثاله تو تازه به دوران رسیده زیاد دور ور دارید. راستی کدوم هوادارایه میلیونی؟؟؟. مشنگ.. اینم جوابه بی ادبیایه تازت و از این منبعد خواستی خودتو قاطی جماعته دیگه کنی یه ذره شخصیتو و ادب داشته باش. تا حداقل شخصیته اونارم با وروده خودت زیر سوال نبری

  • تاج 31 اکتبر 2020 / 6:34 ق.ظ

    راستی ادمین محترم از اینکه آقای ملکی خیای دوست داری ماهم شما را دوست داریم! خوب چه زود میگذره این عمر!؟؟؟؟؟؟؟؟ انگار این ده روز دوروز پیش بود!؟؟؟؟ پاینده باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید