کد خبر:34892
پ

زمان و تاریخ ازدواج رونالدو با جورجینا مشخص شد

تاریخ برگزاری مراسم ازدواج رونالدو و جورجینا مشخص شد. عکس های جدید جورجینا   زمان و تاریخ ازدواج رونالدو با جورجینا مشخص شد کمپانی نتفیلیکس به تازگی مستندی را در باره زندگینامه نامزد رونالدو با نام من جورجیانا هستم ساخته است. مهاجم باشگاه منچستریونایتد پیش از این نیز  در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ به […]

تاریخ برگزاری مراسم ازدواج رونالدو و جورجینا مشخص شد.

عکس های جدید جورجینا

 

زمان و تاریخ ازدواج رونالدو با جورجینا مشخص شد

زمان و تاریخ ازدواج رونالدو با جورجینا مشخص شد

کمپانی نتفیلیکس به تازگی مستندی را در باره زندگینامه نامزد رونالدو با نام من جورجیانا هستم ساخته است.
مهاجم باشگاه منچستریونایتد پیش از این نیز  در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ به پیرز مورگان گفت که آنها یک رو” زن و شوهر خواهند شد و اعتراف کرد که این رویای مادرش بوده است.
رونالدو در این مستند ادامه داد :این اتفاق می تواند در یک سال، یا شش ماه یا حتی یک ماه دیگر رخ دهد. من هزار درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.
تعیین زمان برگزاری مراسم عروسی این فوتبالیست در حالی انجام شد که جورجینا گفت که آنها قصد دارند پس از بازنشستگی کریستیانو در پرتغال زندگی کنند.

پیش از این خود کریس نیر گفته است که وقتی در وطن خود است احساس آزادی مانند یک پرنده دارد و او این احساس را در سایر نقاط اروپا کمتر دیده است.
برنده ۵ توپ طلا در حال ساخت یک عمارت جدید در زمینی بزرگ در کوئینتا دی مارینیا است. این منطقه نیم ساعت تا فرودگاه لیسبون و ده دقیقه با مرکز شهر ساحلی کاسکایس فاصله دارد.
مطبوعات پرتغالی مدعی شده اند که رونالدو قصد دارد از این ساختمان به عنوان خانه خانوادگی استفاده کند، هرچند که دارایی ۴۳ میلیون پوندی رونالدو شامل دو آپارتمان لوکس در لیسبون از جمله یک پنت هاوس ۶.۵ میلیون پوندی و یک بلوک آپارتمانی هفت طبقه است.

گفتنیست کریستیانو رونالدو اخیراً به مناسبت تولد 28 سالگی جورجینا، ترتیبی داد تا کل برج العرب دوبی چهره نامزدش را به نمایش در آورد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید