کد خبر:5992
پ

زمان برگزاری سوپرجام 99 مشخص شد

سهیل مهدی سرپرست برگزاری مسابقات لیگ در مصاحبه ای کوتاه گفت: سوپرجام یک هفته قبل از شروع لیگ برگزار می‌شود؛ او همچنین در مورد زمان شروع لیگ برتر 99/1400 هم گفت :  لیگ بیستم از اواخر مهر یا اوایل آبان شروع می‌شود و برنامه بازیهای لیگ برتر 99/1400 پس از قرعه کشی اعلام خواهد شد. […]

سهیل مهدی سرپرست برگزاری مسابقات لیگ در مصاحبه ای کوتاه گفت: سوپرجام یک هفته قبل از شروع لیگ برگزار می‌شود؛ او همچنین در مورد زمان شروع لیگ برتر 99/1400 هم گفت :  لیگ بیستم از اواخر مهر یا اوایل آبان شروع می‌شود و برنامه بازیهای لیگ برتر 99/1400 پس از قرعه کشی اعلام خواهد شد.

 

 

زمان برگزاری سوپرجام 99 مشخص شد

زمان برگزاری سوپرجام 99 مشخص شد

▪️اخیرا فیفادی‌های جدید اعلام شد و بر اساس برنامه سرمربی تیم ملی، زمان اردوها باید اعلام شود. وقتی برنامه اردوهای تیم ملی را بگیریم و لیگ قهرمانان هم به پایان برسد، لیگ را شروع می کنیم و قاعدتا یک هفته قبل از لیگ هم سوپرجام برگزار خواهد شد.

▪️ان‌شاءالله اگر شرایط کرونا بهتر شود و مابقی قضایا اجازه دهد، سوپر جام را برگزار خواهیم کرد. هنوز برنامه ریزی خاصی برای برگزاری این بازی نداریم و انتخاب ورزشگاه بازی آخرین انتخاب خواهد بود و از آنجایی که سوپر جام صرف نظر از این که یک جام است، یک بازی تشریفاتی و پیش درآمد لیگ آینده است، مسلماً با دو تیم جلسه می گذاریم و موارد را با تعامل دو تیم حل می کنیم.

▪️درباره زمان برگزاری لیگ برتر هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم و داریم روی این مساله کار می کنیم. باتوجه به فشردگی که وجود دارد و این که لیگ دیر شروع می شود، باید ببنیم آخرین تاریخی که می توانیم لیگ را تمام کنیم چه زمانی است چرا که فصل آینده فصل جام جهانی و مسابقات ملی است. از هفته سی ام باید بچینیم و عقب بیاییم و احتمالا اواخر مهر تا اوایل آبان لیگ شروع می شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 10 سپتامبر 2020 / 4:16 ب.ظ

    بازی سوپر فساد!!!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید