کد خبر:9125
پ

زرنگی اسکوچیچ در بازی مقابل ازبکستان در استفاده از بازیکنان پرسپولیس

دراگان اسکوچیچ در اولین بازی خود تحت عنوان سرمربی رو نیمکت تیم ملی مقابل ازبکستان نشست و با تیزهوشی توانست یک برد ارزشمند مقابل تیم قدرتمند ازبکستان به دست آورد تا گام اول در تیم ملی را محکم برداشته باشد.   گل های بازی ایران و ازبکستان   زرنگی اسکوچیچ در بازی مقابل ازبکستان در […]

دراگان اسکوچیچ در اولین بازی خود تحت عنوان سرمربی رو نیمکت تیم ملی مقابل ازبکستان نشست و با تیزهوشی توانست یک برد ارزشمند مقابل تیم قدرتمند ازبکستان به دست آورد تا گام اول در تیم ملی را محکم برداشته باشد.

 

گل های بازی ایران و ازبکستان

 

زرنگی اسکوچیچ در بازی مقابل ازبکستان در استفاده از بازیکنان پرسپولیس

زرنگی اسکوچیچ در بازی مقابل ازبکستان در استفاده از بازیکنان پرسپولیس

اسکوچیچ که به خوبی از واکنش هواداران و رسانه ها در ایران به نتایج تیم ملی و موضع گیری های بعضاً غیرکارشناسی آنها مطلع بود، سعی کرد در این دیدار از شاکله اصلی تیم پرسپولیس که به تازگی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده بودند بهره ببرد تا به هر نحو ممکن بر ازبکستان چیره شود تا بازیکنان از لحاظ روحی و اعتماد به نفس به وضعیت خوبی برسند.

بدن بازیکنان پرسپولیس که به واسطه در کوران بازی ها بودن، در آمادگی بیشتری نسبت به بازیکنان ایرانی که مدتهاست فوتبال بازی نکرده اند قرار داشت، در این بازی به اسکوچیچ کمک کرد تا با تلفیقی از بازیکنان پرسپولیس و لژیونرهایی که این روزها در تیم های باشگاهی شان بازی می کنند، تیمی را مقابل ازبکستان بچیند که همگی در کوران بازی هستند و اصطلاحاً بدن هایشان به واسطه تعطیلات تنبل نشده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 9 اکتبر 2020 / 11:55 ق.ظ

    شاهنامه آخرش خوشه!!!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید