کد خبر:23207
پ

رکورد منفی عجیب مهدی طارمی در پورتو | 9 بازی بدون گل

مهدی طارمی در چند بازی اخیر پورتو سوژه گزارش رسانه ojogo پرتغال شده است. مهدی طارمی اگر چه در بازی دیشب پورتو و سانتاکلارا برای تیمش پنالتی گرفت با این همه دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا برای نهمین بازی متوالی در رقابتهای مختلف موفق به گلزنی نشده باشد.   جدول گلزنان پرتغال   […]

مهدی طارمی در چند بازی اخیر پورتو سوژه گزارش رسانه ojogo پرتغال شده است. مهدی طارمی اگر چه در بازی دیشب پورتو و سانتاکلارا برای تیمش پنالتی گرفت با این همه دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا برای نهمین بازی متوالی در رقابتهای مختلف موفق به گلزنی نشده باشد.

 

جدول گلزنان پرتغال

 

 

رکورد منفی عجیب مهدی طارمی در پورتو | 9 بازی بدون گل

رکورد منفی عجیب مهدی طارمی در پورتو | 9 بازی بدون گل

آخرین گل طارمی برای پورتو مربوط به بازی رفت مقابل یوونتوس در بازی رفت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا بود. دیداری که ۲۹ بهمن سال قبل برگزار شد و طارمی از آن بازی به بعد در رقابتهای مختلف نتوانسته برای پورتو گل بزند.

این ۹ بازی شامل بازی برگشت با یوونتوس در لیگ قهرمانان، ۶ بازی در لیگ پرتغال، یک بازی در جام حذفی و دیدار تیم ملی مقابل سوریه می‌شود.

سایت ojogo پرتغال با اشاره به این موضوع نوشته است: تا امروز سابقه نداشته که طارمی در ۹ بازی متوالی موفق به گلزنی نشود. مهاجم ایرانی پورتو که در بازی دوستانه تیم ملی کشورش هم نتوانست گل بزند، دیشب دو فرصت خوب برای گلزنی داشت که قدر آنها را ندانست تا نامش در بین گلزنان بازی پورتو و سانتاکلارا ثبت نشود.

طارمی تا امروز چنین شرایطی را تجربه نکرده بود و فصل گذشته و زمانی که در ریوآوه توپ می‌زد، نهایتا در ۵ بازی متوالی نتوانست گل بزند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید