کد خبر:22847
پ

رکورد عجیب یحیی گل محمدی با پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس یکی از مربیانی است که به پیروزی در هر بازی اهمیت بیشتری نسبت به بازی زیبا یا پرگل می دهد به طوری که بیش از 50 درصد از بازیهایی که او با پرسپولیس با پیروزی زمین بازی را ترک کرده با نتیجه 1 بر 0 بوده است. در ادامه توجه شما را به […]

سرمربی پرسپولیس یکی از مربیانی است که به پیروزی در هر بازی اهمیت بیشتری نسبت به بازی زیبا یا پرگل می دهد به طوری که بیش از 50 درصد از بازیهایی که او با پرسپولیس با پیروزی زمین بازی را ترک کرده با نتیجه 1 بر 0 بوده است. در ادامه توجه شما را به نتایج پرسپولیس با گل محمدی جلب می نمائیم.

 

رکورد عجیب یحیی گل محمدی با پرسپولیس

تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در ۲۳ دیدار صاحب پیروزی شد و جالب اینکه نزدیک به ۵۰ درصد این پیروزی‌ها با نتیجه یک بر صفر و با حداقل گل بود.

گل‌محمدی در پرسپولیس ۵ بار هم شکست خورد که آخرین این شکست‌ها مربوط به باخت دو بر یک مقابل آلومینیوم در اراک می‌شد. تیم او البته فینال قهرمانان آسیا را هم واگذار کرد اما تا آن مرحله خیلی خوب پیش رفت. در سال ۹۹ پرسپولیس هشت بار هم با رقبا مساوی کرد که سه بار در مصاف با استقلال بود و البته یک‌بار پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد.

در مجموع می‌توان به کارنامه یحیی نمره‌ قبولی داد و امیدوار بود این نتایج را در سال ۱۴۰۰ هم تکرار کند. تیم گل‌محمدی کم می‌بازد و همین مسئله فاکتور بسیار مهمی برای قهرمانی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید