کد خبر:13434
پ

رکوردشکنی بازار بورس | هجوم نقدینگی به بازار سرمایه

در ادامه تزریق نقدینگی به بازار سرمایه و حمایت از آن، امروز بازار بورس با جریان نقدینگی نزدیک به 30 هزار میلیارد تومانی در یک روز، به یاد روزهای رونق بازار در ابتدای سال نشان داد، بار دیگر عزمی برای صعود مجدد دارد.   قیمت دلار امروز   رکوردشکنی بازار بورس | هجوم نقدینگی به […]

در ادامه تزریق نقدینگی به بازار سرمایه و حمایت از آن، امروز بازار بورس با جریان نقدینگی نزدیک به 30 هزار میلیارد تومانی در یک روز، به یاد روزهای رونق بازار در ابتدای سال نشان داد، بار دیگر عزمی برای صعود مجدد دارد.

 

قیمت دلار امروز

 

رکوردشکنی بازار بورس | هجوم نقدینگی به بازار سرمایه

رکوردشکنی بازار بورس | هجوم نقدینگی به بازار سرمایه

پس ازا نتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، پیش بینی می شد پول های سرگردان در بازارهای موازی یعنی خودرو، طلا، دلار بار دیگر به سمت بازار بورسی هدایت شود که 3-4 ماهی بود در دوران اصلاح خود قرار داشت و طبق پیش بینی ها در یک هفته گذشته به طور ممتد، شاهد افزایش ورود پول هوشمند به بازار بورس بودیم که امروز سه شنبه 4 آذر 99 بیشترین ارزش معاملات در 4 ماه گذشته در مجموع بازار بورس و فرابورس را شاهد بودیم که علی رغم افت شاخص کل بورس، اما نوید روزهای خوب آتی را به سهامداران می داد.

سهامدارانی که در ماههای گذشته به واسطه اصلاح غیرعادی قیمت برخی نمادها معترض بودند حتماً به یاد دارند که ارزش کل معاملات روزانه در بورس و فرابورس به حدود 7-8 هزار میلیارد تومان در یک روز رسیده بود و این عدد در روزهای اخیر به بالای 20 هزار میلیارد تومان رسیده که این نکته نشان از ورود پول هوشمند به بازار و خرید سهام در کف قیمتی است.

در چنین شرایطی توصیه می شود سهامداران به جای نوسان گیری و تغییر مدام سهام خود، استراتژی سهامداری در سهام ارزشمند را در دستور کار خود قرار دهند تا سود حداکثری را از بازار سرمایه به دست آورند.

 

همانطور که در بازار امروز مشاهده شد، صف های فروش بارها و بارها توسط خریداران تازه نفس جمع شد که این موضوع نشان می دهد، ترس سهامداران قدیمی از تکرار اتفاقات چند ماه گذشته بی مورد است و آنها می بایتس بر اساس بنیاد سهامی که خریداری کرده اند و البته توجه به تکنیکال سهم مورد نظر، سهامداری کنند.

 

انتظار می رود فردا، بازار بورس و بسیاری از نمادها بتوانند از مقاومت تکنیکالی که در شاخص کل در محدوده یک میلیون و سیصد و هشتاد هزار تا یک میلیون و چهارصد هزار واحدی ایجاد شده عبور کنند و به احتمال بسیار زیاد با توجه به روند هایی که در بازار دیده شده، فردا در بسیاری از نمادها حرکت از محدوده منفی به سمت مثبت را شاهد خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید