کد خبر:43062
پ

رونمایی از قرارداد ترکمانچای آجورلو و کاوه رضائی

خبرگزاری آنا دقایقی پیش اقدام به انتشار توافقنامه آجورلو مدیرعامل سابق استقلال با کاوه رضائی کرد تا برگ دیگری از خیانت ها در لاشگاه استقلال افشا شده باشد. این اتفاق که از سوی یک چهره ظاهراً ارزشی و نزدیک به نظام رخ داده، موجی از اعتراضات را نسبت به حیف و میل بیت المال به […]

خبرگزاری آنا دقایقی پیش اقدام به انتشار توافقنامه آجورلو مدیرعامل سابق استقلال با کاوه رضائی کرد تا برگ دیگری از خیانت ها در لاشگاه استقلال افشا شده باشد. این اتفاق که از سوی یک چهره ظاهراً ارزشی و نزدیک به نظام رخ داده، موجی از اعتراضات را نسبت به حیف و میل بیت المال به این شیوه قرارداد بستن در پی داشته است.

مبلغ پایه قرارداد نیم فصل دوم ۱۱ میلیارد تومان، حق مسکن ۱ میلیارد تومان، رضایت مدیرعامل ۱ میلیارد تومان، پاداش قهرمانی لیگ ۱ میلیارد تومان، پاداش کسب سهمیه ۳۰۰ میلیون تومان، پاداش قهرمانی جام حذفی ۵۰۰ میلیون تومان، حضور در هر بازی ۵۰ میلیون تومان، پاداش گل یا پاس گل ۳۰ میلیون تومان!

مبالغ پرداختی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳: مبلغ پایه ۱۹ میلیارد تومان، حق مسکن ۴.۵ میلیارد تومان، رضایت مدیرعامل ۴.۵ میلیارد تومان، حضور در هر بازی ۸۰ میلیون تومان، پاداش قهرمانی در لیگ ۱.۵ میلیارد تومان، پاداش قهرمانی در جام حذفی ۱ میلیارد تومان، پاداش کسب سهمیه در لیگ ۵۰۰ میلیون تومان!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید