کد خبر:37022
پ

روز سخت یحیی گل محمدی مقابل پدیده | گذر پوست به دباغ خانه افتاد

در حالی که کادر فنی پرسپولیس و به طور خاص یحیی گل محمدی این روزها تحت فشار حداکثری هواداران این تیم به واسطه ناکامی در همه جام های ممکن در فصل جاری هستند، این تیم به جز دیدار مقابل پیکان، در سال 1401 تاکنون موفقت به کسب پیروزی نشده است. این اتفاق در حالی رخ […]

در حالی که کادر فنی پرسپولیس و به طور خاص یحیی گل محمدی این روزها تحت فشار حداکثری هواداران این تیم به واسطه ناکامی در همه جام های ممکن در فصل جاری هستند، این تیم به جز دیدار مقابل پیکان، در سال 1401 تاکنون موفقت به کسب پیروزی نشده است. این اتفاق در حالی رخ می دهد که سرخ ها پس از اتفاقات تبریز و تلفات سنگینی که بر روی دست آنها ماند (اخراج سعید آقایی و حامد پاکدل و محرومیت میلاد سرلک) می بایست فردا در استادیوم آزادی به مصاف تیم قعر جدولی پدیده بروند.

روز سخت یحیی گل محمدی مقابل پدیده | گذر پوست به دباغ خانه افتاد

روز سخت یحیی گل محمدی مقابل پدیده | گذر پوست به دباغ خانه افتاد

داستان پرسپولیس و پدیده از آن جهت حساس است که هنوز پرونده مطالبات میلیاردی تیم مشهدی از پرسپولیس باز است؛ اما حساسیت بازی فردای دو تیم جدای از این بحث به موضوع جنگ بقا برای تیم پدیده و جنگ پرسپولیس برای کسب نایب قهرمانی باز می گردد. جایی که سپاهان سایه به سایه قرمزها پیش می رود تا از غفلت حریف برای کسب مقام دوم لیگ استفاده کند (نتیجه بازی تراکتور و پرسپولیس هنوز مشخص نیست) و در سمت مقابل بازیکنان داود سیدعباسی که در هفته های اخیر جانانه و دلاورانه بازی کرده اند، احتمالاً فردا روی به انجام یک بازی انتحاری خواهند آورد چرا که پیروزی در این دیدار مقابل تیم نصف و نیمه پرسپولیس، امیدهای آنها برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی زنده نگه می دارد.

در سمت مقابل یحیی گل محمدی پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال، فردا برای اولین بار در استادیوم آزادی با هواداران پرسپولیس ملاقات خواهد کرد. هواداران پرسپولیس که در فضای مجازی انتقادات زیادی را به شیوه یارگیری گل محمدی و سبک مربیگری او وارد کرده اند احتمالاً در بازی فردای دو تیم پرسپولیس و پدیده نیز اگر نتیجه ای جز پیروزی برای پرسپولیس رقم بخورد، حسابی از خجالت یحیی و کادرش درخواهند آمد و همین موضوع، فشار روانی زیادی به بازیکنان و کادر فنی این تیم وارد کرده است که مبادا در بازی فردا، برنده از زمین خارج نشوند.

 

در هر صورت به نظر می رسد در صورت ثبت شکست پرسپولیس مقابل پدیده، یحیی گل محمدی بیش از هر زمان دیگری به در خروجی باشگاه نزدیک می شود چرا که سابقه نشان داده در شرایطی که نارضایتی هواداران از سرمربی به وجود می آید، موفقیتی حاصل نمی شود.

 

گفتنیست پدیده با پیروزی در دو بازی پایانی لیگ برتر به احتمال بسیار زیاد در لیگ برتر ماندنی خواهد بود چرا که دو تیم فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی به ترتیب با پرسپولیس و استقلال بازی دارند و احتمال پیروزی آن تیم ها مقابل سرخابی های پایتخت بسیار کم است؛ در نتیجه پدیده در صورت تثبیت دو پیروزی در دو هفته پایانی قطعاً در لیگ برتر ماندگار خواهد شد و همین مسئله، انگیزه های آنها برای پیروزی در بازی فردا مقابل پرسپولیس را افزایش داده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید