کد خبر:19291
پ

رواج خرافات عجیب در مورد فوت علی انصاریان توسط حسین قدوسی

حسین قدوسی معاون سابق مدیرعامل پیشین پرسپولیس (انصاری فرد) که با ابهامات زیادی از پرسپولیس کنار گذاشته شدند، ید طولایی در پمپاژ مطالب غیرواقعی و به ذهن مخاطبین خود دارد. او که تقریباً با اکثر کانالها و پیج های هواداری پرسپولیس در تماس است با ذکر موارد غیرواقعی در خصوص اتفاقات در پرسپولیس و استقلال […]

حسین قدوسی معاون سابق مدیرعامل پیشین پرسپولیس (انصاری فرد) که با ابهامات زیادی از پرسپولیس کنار گذاشته شدند، ید طولایی در پمپاژ مطالب غیرواقعی و به ذهن مخاطبین خود دارد. او که تقریباً با اکثر کانالها و پیج های هواداری پرسپولیس در تماس است با ذکر موارد غیرواقعی در خصوص اتفاقات در پرسپولیس و استقلال هواداران دو تیم را علیه یکدیگر شورانده و در ساله ای اخیر منجر به شکل گیری تنش بین هواداران سرخابی شده است. او که ادعای زیادی در خصوص مسائل مختلف در دوران حضورش در پرسپولیس دارد حتی از برگزاری یک مناظره عادی با مهدی رسول پناه در خصوص اتفاقات گذشته پرسپولیس نیز عاجز استو در جدیدترین هنرنمایی خود که تاکنون از آن رونمایی نکرده بود، اقدام به تزریق خرافات به ذهن مخاطبین پرسپولیسی خود کرد و با ذکر مواردی عجیب و بعضاً توهین آمیز به شعور محاطب، از فوت علی انصاریان نیز برای مقاصد خاص، بهره برداری کرد.

 

بیشتر بخوانید | ورود جنگ باشگاه ها به قبرستان و مراسم خاکسپاری فوتبالیستها

 

رواج خرافات عجیب در مورد فوت علی انصاریان توسط حسین قدوسی

حسین قدوسی روز گذشته در حالی اقدام به انتشار یک استوری مضحک کرد که حتی متعصب ترین هوادار پرسپولیس نیز این هذیان گویی را باور ندارد و مشخص نیست چه هدی را از رواج این خرافات در بین افکار عمومی دنبال می کند. او در حالی به ففوت علی انصاریان در ساعت 14:15 اشاره می کند که مرحوم در ساعت 16:15 از دنیا رفته بود. در حالی با ضرب و تقسیم، اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور را به شماره های خاص ربط می دهد که هیچ ارتباط معنایی خاصصی بین آنها وجود ندارد و مطرح کردن چنین مواردی تنها از یک ذهن بیمار بر می آید که خرافه پرستی را در جامعه رواج دهند.

نکته اینکه او و هم قطارانش در بازی قبلی نیز اصرار داشتند که گل پرسپولیس در دقیقه 25 به ثمر رسیده و این در حالیست که این گل در دقیقه 26 به ثمر رسید یا در موردی دیگر به گلزنی بازیکن اشتروم گراتس در دقیقه 20 (شماره پیراهن میناوند) اشاره کردند که مشخص شد این گل نیز در دقیقه 20 به ثمر نرسیده است.

به واقع باید تاسف خورد که چنین افرادی در تیم های بزرگ و پرهوادار زمانی پست داشته اند و در رسانه فعالیت می کردند چرا که از سبک فکری آنها مشخص است که بسیاری از مواردی که مطرح می کنند، خیالی است و در دنیای واقعیت هیچ جایی ندارد.

 

 

پی نوشت: علی انصاریان عزیز آنقدر پاک بود که نیازی به قدیس شدن نزد هواداران فوتبال ندارد و مطرح کردن چنین موارد مضحکی به نوعی توهین به روح مرحوم محسوب می شود چرا که اگر به چنین افرادی مجال بیشتر برای داستان پردازی داده شود، به یکباره مرحوم را تا حد یک پیامبر یا امامزاده که شفادهنده و معجزه گر است، پیش می برند. این سبک مطالب را تنها از فالگیران و رمالان شیادی می شنویم که برای سرکیسه کردن مشتری خود موارد بی ربط را به زندگی فرد ربط می دهند و مشتری نیز با تلقین، آن را باور می کند و امیدواریم هواداران فوتبال هوشیار باشند و در دام چنین افرادی که با اهدافی خاص اقدام به انتشار چنین موارد خرافی می کنند، نیفتند. افکار عمومی هنوز فراموش نکرده که همین آقایان در زمان فوت مرحوم هادی نوروزی با به راه انداختن چنین جوی چطور برای مقاصد خود از این موارد خرای سوء استفاده کردند و در ابتدا مدعی بودند قهرمان می شوند تا قهرمانی را به روح هادی نوروزی تقدیم کنند و کاپ را به پسر او خواهند داد اما در زمان قهرمانی و توزیع مدالها و کاپ همه چیز را فراموش کردند تا مشخص شود، این حرکات عوام فریبانه با مقاصد دیگری انجام می شود به طوری که علی دایی مربی وقت صباباتری نیز در آن زمان پس از برگزاری بازی با پرسپولیس بعد از مرگ هادی نوروزی نیز به این موضوع اشاره کرد.

سخن پایانی اینکه هیچ تیم فوتبالی، هیچ پرچم یا لوگوی تیم فوتبالی و هیچ بازیکنی مقدس نبوده و نیست و قدیس سازان در قرن 21 با رواج چنین خرافاتی در افکار عمومی قصد بهره برداری از تبعات شکل گرفتن چنین تفکری را دارند.

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • Rezaya 5 فوریه 2021 / 11:06 ب.ظ

    لنگی پاره پاره شمایی که حرف های بی اساس اسطورهای قلابیتون رو تکرار میکنی ۶ صفر میشد چرا نمیگی اگر پنالتی رو میگرفتن سوراخ تر میشیدین که کارشناسا هم میگن پنالتی نبود خخخخخ نیازی به این حرف کارشناسا نیست برو ببین داوری دنیا چی میگه دست باز بود و از ورود توپ به محوطه جریمه جلوگیری کرد بعد کارشناس میگه فضا رو اشغال نکرده خخخخخخخخخخخخخخخ بچه ها هم خندشون میگیره خب توپ داره میره تو محوطه خطر آقای کارشناس که نمیخواین یعنی تنش ایجاد کنین درضم اگر فاصله دست تا توپ ۵۰سانت باشه یعنی نزدیکه درضم کارشناس میگه با سرعت بالای عبدی سریع به دروازه میرسید و شاید میشد عارف غلامی اخراج بشه خخخخخخخخخخخخخ اوج کارشناسی اینجاست که فاصله بازیکن تا دروازه وقتی بیش از ۲۵ متر باشه کارت زرد داره ولی اینجا رو بخون که فرق نداره اون بازیکن عبدی باشه یا چوب کبریت یا رونالدو فاصله رو در نظر میگیرن حالا کارشناسا خخخخخخخخخخخخخ لنگیا برین خدا رو شاکر باشین وگرنه میشد سلام گل اهم گل تا چشاتونو میمالیدین چندتا لایی دیه میخوردین سلطان لایی خوری لنگیا اونوقت میان زبون درمیارن حالا اگر کریمی رییس فدراسیون نشد سال بعد ببینم کجای جدول میمونین هرچن اگر بمونین تو لیگ خخخخخ

  • مسعود 5 فوریه 2021 / 7:48 ب.ظ

    اولا که فکر نمیکنم دایی همچین حرفی زده باشه دوما شما نگارنده این مطلب اگه با هر جای دیگه ت غیر از چشمات بازی رو نگاه نکرده باشی میدیدی که اگه اخباری توی گل نبود حداقل باید این بازی پنج بر صفر میشد حالا شما هی اراجیف بنویس !!دقیقا شدید مثه بازی با کیسه که اگه بچه ها دقت میکردن شیش تای تاریخی تکرار میشد اما بازی که تموم شد همه کیسه کشا یه متر زبون درآوردن !!!

  • حسین 5 فوریه 2021 / 2:51 ب.ظ

    درست اینا همش اتفاقی بود ولی اقای دایی بازی با گاو آهن رو برو ببین ببین کی حاکم بازی بود نیازی به بازی در آوردن نبود عقده ایی

  • ناشناس 5 فوریه 2021 / 1:58 ب.ظ

    شروع خرافه گرایی در فوتبال با عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ آغاز شد. ایشون چون‌زبانشم خوب بود از مجلات زرد اروپایی خرافات فوتبالی خارجی را میخواند و‌ وارد فرهنگ ورزشی ایران میکرد. فلانی تو این بازی سیبیل داشت گل زد و …. به جای انتقال دانش فنی فوتبال مزخرف ترین مطالب را وارد فرهنگ خود به خود عقب افتاده ورزش ایران کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید