کد خبر:16182
پ

رمز پیروزی گل گهر مقابل استقلال و همه تیم های لیگ برتر در کرمان

عصر امروز بازی دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی برگزار می شود که تیم میزبان یعنی گل گهر می تواند از پوئن اختصاصی خود در بازی در سیرجان استفاده کند.   رمز پیروزی گل گهر مقابل استقلال و همه تیم های لیگ برتر در کرمان با توجه به اختلاف ارتفاع […]

عصر امروز بازی دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی برگزار می شود که تیم میزبان یعنی گل گهر می تواند از پوئن اختصاصی خود در بازی در سیرجان استفاده کند.

 

رمز پیروزی گل گهر مقابل استقلال و همه تیم های لیگ برتر در کرمان

رمز پیروزی گل گهر مقابل استقلال و همه تیم های لیگ برتر در کرمان

با توجه به اختلاف ارتفاع شهر تهران و سیرجان به نظر می رسد هر حریفی در سیرجان مقابل گل گهر به مشکل بخورد چرا که بدن بازیکنان در تغییر از شهری که در ارتفاع پایین تری است به شهری که در ارتفاع بالاتری از سطح دریا قرار دارد، دچار گرفتگی شده و مثل بازی فصل گذشته دو تیم، احتمالاً شاهد کند شدن روند حرکتی بازیکنان استقلال در این دیدار خواهیم بود.

بیشترین مشکل در سفر به سیرجان را تیم های شمالی نساجی و تیم های جنوبی که در استان خوزستان قرار دارند خواهند داشت چرا که ارتفاع این شهرها از سطح دریا 10-20 متر است در حالی که ارتفاع سیرجان از سزح دریا 1800 متر است و بازیکنان این تیم ها با مشکل تنفسی در جریان بازی مواجه می شوند.

با توجه به اختلاف 500 متری ارتفاع شهر تهران و سیرجان به نظر می رسد استقلالی ها نیز در این بازی در دقایق پایانی، به لحاظ تنفسی دچار مشکل شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید