کد خبر:29825
پ

رقم خیره کننده هزینه کرد پرسپولیس در فصل بیستم: 265 میلیارد تومان!

مصاحبه چندی پیش علی فتح اله زاده که مدعی شده بود در 8 سال گذشته در استقلال 800 میلیارد تومان خرج شده و جام خاصی برای این تیم به دست نیامده در روزهای اخیر جنجال های زیادی به پا کرده بود. فتح اله زاده که به مدیریت ضعیف در استقلال کنایه زده بود نمی دانست […]

مصاحبه چندی پیش علی فتح اله زاده که مدعی شده بود در 8 سال گذشته در استقلال 800 میلیارد تومان خرج شده و جام خاصی برای این تیم به دست نیامده در روزهای اخیر جنجال های زیادی به پا کرده بود. فتح اله زاده که به مدیریت ضعیف در استقلال کنایه زده بود نمی دانست قرار است از مصاحبه اش بهره برداری به نفع رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس شود و از صحبت های او به عنوان سند استفاده شود. بر همین اساس اسنادی از سمت رسانه استقلال مگ منتشر شده که نشان می دهد تیم پرسپولیس در فصل اخیر بیش از 265 میلیارد تومان هزینه کرده است. رقمی به مراتب بیشتر از متوسط رقم اعلام فتح اله زاده در استقلال (سالی 100 میلیارد تومان) که با اهدافی خاص توسط برخی رسانه ها سانسور شده است. در ادامه توجه شما را آمار و اعداد و ارقام اعلامی توسط رسانه ها و یا مسئولین پرسپولیس در همین خصوص جلب می نمائیم.

 

رقم خیره کننده هزینه کرد پرسپولیس در فصل اخیر : 265 میلیارد تومان!

منابع و ارقامی که در زیر مشاهده می کنید، کاملا طبق گفته مسئولین باشگاه پرسپولیس است:

۱- ۱۱۰ میلیارد آتیه پرداز
۲- ۳۰ میلیارد اسپانسری مخابرات(همراه اول)
۳- ۸میلیارد کمک اسپانسر استقلال، ( های وب)
۴- بانک گردشگری و مینو و ایرانسل ، قهوه بن مانو و اسیاتک و …..‌‌ (تبلیغات روی لباس) بالغ بر ۵۰میلیارد
۵- ۷میلیون دلار درآمد آسیایی که ۴میلیون دلار وصول شده( ۴میلیون دلار معادل ۱۰۰میلیارد تومن برای دو فصل)

همچنین این باشگاه دریافتی های متفرقه ای هم داشته که به شرح زیر است:
۱- قرض الحسنه (آتیه پرداز ۱۵میلیارد برای طلب برانکو)
۲- شماره حساب برای کمک مالی از طرف هوادار (۲میلیارد)
۳- بلیط فروشی مجازی استادیوم، اپلیکیشن، یوتیوب و..‌.

حالا به توجه این آمار با یک حساب سرانگشتی می‌توان حداقل دریافتی باشگاه پرسپولیس در یک فصل را بدست آورد، رقمی بالغ بر ۲۶۵میلیارد تومان!

 

به واقع قرارداد دو میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در حالی که به اعتراف احمد نوراللهی، پیشنهاد 60 میلیاردی در جیب دارد، یک شوی نمایشی بیش نیست و همانطور که انتظار می رفت پس از انتشار قرارداد چند بازیکن استقلال اما خبری از انتشار قراردادهای بازیکنان پرسپولیس نشد و تنها برای فریب افکار عمومی به رقم قرارداد 2 میلیاردی کاپیتان 40 ساله این تیم و مقایسه با ستاره های استقلال پرداخته شد و از پرداختن به رقم قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس همچون احمد نوراللهی و کنعانی زادگان و رادوشویچ و … طفره رفته شد.

 

نکته جالب در موضع گیری مسئولین و بازیکنان پرسپولیس اینکه همواره سعی کرده اند خود را بی پول نشان دهند و این در حالیست که با یک حساب ساده می توان دریافت ارقام درشتی روانه این باشگاه شده است که جای انکاری باقی نگذاشته است. نکته عجیب در موضع گیری مسئولین پرسپولیس اینکه آنها هزینه کردن خارج از عرف را حق خود می دانند و وقتی صحبت از هزینه کردن تیمی سپاهان می شود، خواستار ورود نهادهای نظارتی به قضیه هستند!

در پایان ذکر این نکته ضروری است که برای حرکت به سمت حرفه ای شدن حتی بیشتر از این مبالغ باید در فوتبال ایران هزینه شود اما اینکه باشگاه پرسپولیس و ارکانش مدام در حال پنهان کردن حقایق در خصوص هزینه های سالانه خود باشند، زیبنده این باشگاه نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید