کد خبر:28939
پ

رفتن میلیچ و بازگشت رادوشویچ مصداق عینی تبعیض

در حالی که دو بازیکن کروات استقلال و پرسپولیس که اتفاقا مدیر برنامه های یکسانی هم دارند، دو تیم سرخابی پایتخت را به دلیل عدم دریافت مطالباتشان ترک کرده بودند، روز گذشته رادوشویچ با انتشار یک استوری از بازگشتش به ایران و تمرینات پرسپولیس پرده برداشت تا بار دیگر بحث تبعیض بین هواداران استقلال و […]

در حالی که دو بازیکن کروات استقلال و پرسپولیس که اتفاقا مدیر برنامه های یکسانی هم دارند، دو تیم سرخابی پایتخت را به دلیل عدم دریافت مطالباتشان ترک کرده بودند، روز گذشته رادوشویچ با انتشار یک استوری از بازگشتش به ایران و تمرینات پرسپولیس پرده برداشت تا بار دیگر بحث تبعیض بین هواداران استقلال و پرسپولیس داغ شود.

 

مدیریت استقلال که از مدتها قبل در صدد فراری دادن میلیچ بود با عدم پرداخت مطالبات او سعی کرد وی را به سمت فسخ قراردادش هدایت کند و در نیم فصل اول تا حد زیادی به هدف خود نزدیک شد اما حضور فرهاد مجیدی باعث شد تا میلیچ بار دیگر به تمرینات استقلال بازگردد اما وعده های مدیران این تیم همچنان توخالی و با هدف عصبی کردن او و هدایتش به سمت فسخ قرارداد پیش رفت و سرانجام پس از عذم پزداخت مطالبات ده ماهه این بازیکن، او برای همیشه ایران را ترک کرد.

 

اما در طرف مقابل رادوشیوچ دروازه بان نیمکت نشین پرسپولیس قرار دارد که هر بار با ناز کردن و تهدید به فسخ، ایران را ترک کرد با دریافت مطااباتش و ماندگاری در پرسپولیس مواجه شد. یحیی گل محمدی که به خوبی از شرایط بغرنج درون دزوازه تیمش در صورت محرومیت یا مصدومیت حامد لک مطلع بود، شب گذشته در تماسی با رادو به وی اعلام کرد در بازگشتش به ایران مطالبات وی پرداخت خواهد شد و همین ادعای سرمربی کافی بود تا رادو بار دیگر به دریافت مطالباتش مثل دفعات قبل خوش بین شده و راهی تهران شود.

 

اکنون سوال هواداران استقلال از مدیران استقلال این است که پولی که برای پرداخت به میلیچ در نظر گرفته شده بود اکنون کجاست و صرف چه اموری شده است و چرا تا این لحظه به میلیچ پرداخت نشده است؟

البته احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال پاسخ این سوال را داد و مدعی شد مبلغی که قرار بود به میلیچ پزداخت شود توسط مدیزیت جدید استقلال به ریال تبدیل شده و سرنوشت آن نیز مشخص نیست.

 

هر چه که هست وزارت ورزش متولی هر دو تیم است و عدم برخورد با مدیریت ضعیف استقلال در این زمینه و تزریق منابع مالی به تیم پرسپولیس در آستلنه دربی، بار دیگر شائبه جانبداری سئول نشینان از یک تیم خاص را تقویت کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید