کد خبر:17343
پ

رضا قوچان نژاد دوباره به پرسپولیس نزدیک شد

رضا قوچان‌نژاد شرایط مناسبی را در تیم فوتبال زووله هلند سپری نمی‌کند و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد. گرافشاپ، ویلم و هراکلس که تیم‌هایی معمولی در لیگ هلند هستند از مشتریان جدی جذب گوچی هستند و احتمالاً باشگاه‌های ایرانی هم دوباره بخت خود را برای شکار […]

رضا قوچان‌نژاد شرایط مناسبی را در تیم فوتبال زووله هلند سپری نمی‌کند و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد. گرافشاپ، ویلم و هراکلس که تیم‌هایی معمولی در لیگ هلند هستند از مشتریان جدی جذب گوچی هستند و احتمالاً باشگاه‌های ایرانی هم دوباره بخت خود را برای شکار این مهاجم گلزن امتحان خواهند کرد.

رضا قوچان نژاد دوباره به پرسپولیس نزدیک شد

رضا قوچان نژاد دوباره به پرسپولیس نزدیک شد

با توجه به اینکه پیشتر قوچان نژاد برای جدایی از زوله مجبور بود مبلغی را به عنوان فسخ قراردادش و دریافت رضایتنامه به زوله بپردازد، در نقل و انتقالات زمستانی مجبور نیست این مبلغ به باشگاه زوله پرداخت شود و طبق قوانین فیفا، او شش ماه قبل از پایان قراردادش بازیکن آزاد مجسوب می شود و قادر است آزادانه با باشگاههای خواهانش مذاکره کند.
از آنجایی که باشگاه پرسپولیس در چند فصل گذشته به شدت به دنبال جذب گوچی بوده و نبود عیسی آل کثیر نیز بر روی کیفیت خط حمله پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته، به نظر می رسد اینبار شانس پرسپولیسی شدن قوچان نژاد بیشتر از گذشته است و شاید رضا هم بدش نیاید حداقل برای یک نیم فصل هم که شده در پرسپولیس بازی کرده و پس از آن دوباره در تابستان به فکر ترانسر به یک تیم اروپایی باشد چرا که با بازگشت عیسی آل کثیر در بهار 1400، بسیاری از مشکلات خط حمله پرسپولیس برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید