کد خبر:30798
پ

رضا اسدی به پرسپولیس پیوست + عکس

رضا اسدی به پرسپولیس پیوست.   نقل و انتقالات پرسپولیس 1400   رضا اسدی به پرسپولیس پیوست + عکس سرانجام پس از قوس و کش های فراوان و کشمکش بین تیمهای مختلف برای جذب رضا اسدی بازیکن سابق تیم سن پولتن ، این بازیکن ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد 1 ساله […]

رضا اسدی به پرسپولیس پیوست.

 

نقل و انتقالات پرسپولیس 1400

 

رضا اسدی به پرسپولیس پیوست + عکس

رضا اسدی به پرسپولیس پیوست + عکس

سرانجام پس از قوس و کش های فراوان و کشمکش بین تیمهای مختلف برای جذب رضا اسدی بازیکن سابق تیم سن پولتن ، این بازیکن ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد 1 ساله خود را امضا کرد.

اسدی که بر سر دریافت پیش پرداخت خود با باشگاه پرسپولیس به مشکل خورده بود و از تیمهای گل گهر، سپاهان و استقلال هم پیشنهاد داشت، به نظر می رسد توانسته مسئولین پرسپولیس را برای دریافت بیش از 30 درصد از مبلغ قرارداد خود به صورت پیش پرداخت و همچنین عقد قرارداد یکساله متقاعد کند.

گفته می شود، مذاکرات برای جذب اسدی از مدتها قبل بین مسئولین پرسپولیس و این بازیکن در جریان بوده و همین مسئله باعث دلخوری احمد نوراللهی و ترک باشگاه شده است. نوراللهی از جذب بازیکن در پست خود توسط کادر فنی دلخور به نظر می رسید و حتی در زمان رفتنش نیز یحیی گل محمدی تلاشی برای متقاعد کردن او برای ماندنش نکرد.

کلیدواژه : پرسپولیسرضا اسدی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 27 آگوست 2021 / 1:56 ب.ظ

    پرسپولیس ستاره میفروشه بهترشو می خره تازه به کالدرون هم باید پول بده ۱۰ روز دیگه. استقلال قائدی میفروشی قاسمی می‌خره!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید