کد خبر:16718
پ

رشید مظاهری در نقش سوپرمن استقلال در دربی 94

عملکرد خیره کننده رشید مظاهری در بازی های اخیر این تیم، او را به ناجی آبی ها در فصل بیستم و به نوعی سوپرمن قصه استقلالی ها تبدیل کرده است چرا که اگر قرار بر ادامه روند حضور سید حسین حسینی در درون دروازه استقلال بود، بدون شک استقلال در جایگاه فعلی جدول رده بندی […]

عملکرد خیره کننده رشید مظاهری در بازی های اخیر این تیم، او را به ناجی آبی ها در فصل بیستم و به نوعی سوپرمن قصه استقلالی ها تبدیل کرده است چرا که اگر قرار بر ادامه روند حضور سید حسین حسینی در درون دروازه استقلال بود، بدون شک استقلال در جایگاه فعلی جدول رده بندی قرار نداشت. کادر فنی استقلال بخش زیادی از موفقیت فعلی این تیم را مرهو سیوهای دیدنی رشید مظاهری در چند بازی اخیر این تیم است و بدون تردید او نقش پر رنگ و مهمی در بازی حساس پیش روی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 94 خواهد داشت.

 

رشید مظاهری در نقش سوپرمن استقلال در دربی

رشید مظاهری در نقش سوپرمن استقلال در دربی

رشید مظاهری در فصل جاری تنها 2 گل دریافت کرده که یکی از این دو گل از روی نقطه پنالتی بوده است او با مجموع 18 سیو در 7 بازی که در درون دروازه استقلال قرار گرفته، بیشترین آمار سیو در بین همه دروازه بان های لیگ برتر را در اختیار دارد که این مهم نشان از ضعف خط دفاعی استقلال است که به سادگی به مهاجمین حریف این اجازه را داده تا رشید مظاهری را مجبور به رفلکس و واکنش در مقابل شوتهای حریف به سمت چارچوب کند.

اوج درخشش او در بازی استقلال و گل گهر بود که توانست با 7 سیو تماشایی، 3 امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان بیاورد. مظاهری در بازی استقلال و آلومینیوم اراک نیز خوش درخشید و توانست با 3 سیو، مانع از فرو ریختن دروازه استقلال شود تا به نوعی اعتماد به نفس تیمی آبی ها را در آخرین نقطه دفاعی بالا برده باشد چرا که هرگاه مدافعین این تیم در مقابل مهاجمین حریف تسلیم شدند، مظاهری تسلیم نشده و با رفلکس های تماشایی مانع از گلزنی حریفان شده است.

 

مصاف او با حامد لک که یکی دیگر از دروازه بان های آماده لیگ است در دربی 94 بدون شک دیدنی خواهد بود چرا که هر دو دروازه بان عملکرد خوبی از خود در کلین شیت بر جای گذاشته اند و به طور مشخصی برای پیراهن شماره 1 تیم ملی در جام جهانی 2022 رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند.

 

در مطلب بعدی به آمار و رکوردهای حامد لک که به بتمن پرسپولیسی ها در درون دروازه تبدیل شده، خواهیم پرداخت؛ تا دربی 94 با اخبار اختصاصی بتاکاپ همراه باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید