کد خبر:28138
پ

رسول خطیبی: سوپجام مبارک دولت و وارت ورزش!

رسول خطیبی پس از دیدار سوپر جام، اظهار داشت: بازی تمام شداما به آن عده تبریک می‌گویم که با انواع و اقسام کارشکنی‌ها تمرکز و آرامش ما را در روزهای گذشته سلب کردند. وی افزود: به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد. این […]

رسول خطیبی پس از دیدار سوپر جام، اظهار داشت: بازی تمام شداما به آن عده تبریک می‌گویم که با انواع و اقسام کارشکنی‌ها تمرکز و آرامش ما را در روزهای گذشته سلب کردند.

وی افزود: به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد. این جام نوش جان آقایان.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما تاوان می‌دهیم؛ تاوانِ خصوصی بودن و تاوان شهرستانی بودن. همه چیز از نحوه برگزاری، داوری و … مشخص بود. یک نمونه آن در صحنه گل تیم حریف نمایان گردید و سر و صدا و خوشحالی سکوها هم مشخص شد که هوادار را با عنوان عوامل برگزاری وارد ورزشگاه کرده بودند.

خطیبی یادآور شد: نمی‌خواهم کسب این جام از سوی پرسپولیس را زیر سوال ببرم و کاری با این باشگاه ندارم، چون الان هر حرفی که بزنم توجیه است و در آینده همه چیز مشخص و عیان خواهد شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 21 ژوئن 2021 / 8:05 ق.ظ

    آینده چرا ، از اول فصل مشخص بود آقای خطیبی ، اون موقع که برای استقلال 1 دقیقه هم امکان جابجایی بازی نبود و 3 صفر کردن و برا تیم خودشون 1 سال جابجاش کردن و تراکتورم بله قربان گفت و هیچ اعتراضی نکرد و بازیکناش رفتن و موقع برگزاری شد ، از دقیقه 80 ( شایدم از چند روز قبل ) روی تابلو اهدای سوپرجام آرم تیمشونو زده بودن فدراسیونم آبیه یا تراکتوریه …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید