کد خبر:13481
پ

رسوایی دیگر برای وزارت ورزش | درد شما عدم بازگشت استراماچونی بود؟

  از همان ابتدای وضع قانون منع به کارگیری مربیان و بازیکنان خارجی مشخص بود که این قانون مقطعی تنها یک هدف دارد و آن هم محکم کاری برای عدم بازگشت آندرا استراماچونی!   رسوایی دیگر برای وزارت ورزش | درد شما عدم بازگشت استراماچونی بود؟ دوستانی که در وزارت ورزش عامل رفتن آندرا استراماچونی […]

 

از همان ابتدای وضع قانون منع به کارگیری مربیان و بازیکنان خارجی مشخص بود که این قانون مقطعی تنها یک هدف دارد و آن هم محکم کاری برای عدم بازگشت آندرا استراماچونی!

 

رسوایی دیگر برای وزارت ورزش | درد شما عدم بازگشت استراماچونی بود؟

رسوایی دیگر برای وزارت ورزش | درد شما عدم بازگشت استراماچونی بود؟

دوستانی که در وزارت ورزش عامل رفتن آندرا استراماچونی بودند به منظور جلوگیری از بازگشت او دست به هر کاری زدند. انها ابتدا کمک هوادار متمول استقلال در ایتالیا را برای پرداخت طلب استراماچونی پس زدند تا در ان مقطع جلوی بازگشت استراماچونی را بگیرند (مستند به ادعای محمد مومنی پیشکوست استقلال مقیم ایتالیا) سپس برای اینکه او به ایران بازنگردد قانون عجیب منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی را که با هیچ عقل سلیمی سازگار نبوده و نیست به بهانه صرفه جویی ارزی وضع کردند!

روزها گذشت و بالاخره نقاب از چهره آقایانی که مدعی صرفه جویی ارزی به واسطه منع به کارگیری مربیان و بازیکنان خارجی بودند، اینبار به سراغ جذب یک مربی خارجی برای رشته والیبال رفتند تا مشخص شود هدف اصلی آقایان برای وضع این قانون چیز دیگری بوده وگرنه اگر قرار بر صرفه جویی ارزی بود، رشته های ورزشی تفاوتی با هم نمی کردند.

نکته دیگر اینکه مهدی رسول پناه مدیر سابق پرسپولیس نیز در افشاگری های خود پرده از بریز و بپاش ارزی سنگینی که برای راضی کردن بشار رسن و ماندن در تیم انجام داد برداشت و مدعی شد حتی به وی پیشنهاد داده، علاوه بر قرارداد فعلی، 200 هزار دلار دیگر نیز به او پرداخت خواهد شد که مشخص نیست این مبلغ خارج از قرارداد از کدام منبع قرار بود به بشار رسن پرداخت شود ؟

 

هر چه که هست، وزیر ورزش و زیرمجموعه ایشان در این زمینه نمره قبولی نگرفتند و با انتخاب آلنکو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، همه ادعاهای گذشته ایشان مبنی بر عدم ورود خارجی ها به ورزش ایران به منظور صرفه جویی ارزی رنگ باخت.

کلیدواژه : استقلالوزیر ورزش

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ابی 25 نوامبر 2020 / 11:37 ق.ظ

    خود لنگیا از عالمو آدم بدترن بعد به استقلال کبیر میگن تیم مافیایی ههههههههه جالبه بابا مسعود نادی اللنگ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید