کد خبر:18840
پ

رسوایی بزرگ برای فولاد در تغییر ابعاد زمین | عجب تیم کارکشته ای داری آقای نکونام!

از هفته سیزدهم لیگ برتر قرار بود بازی دو تیم فولاد خوزستان و پیکان در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود اما این بازی به دلیل اتفاقی باورنکردنی در لیگ برتر با دستور ناظر بازی، برگزار نشده است.   رسوایی بزرگ برای فولاد در تغییر ابعاد زمین | عجب تیم کارکشته ای داری آقای نکونام! ماجرا […]

از هفته سیزدهم لیگ برتر قرار بود بازی دو تیم فولاد خوزستان و پیکان در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود اما این بازی به دلیل اتفاقی باورنکردنی در لیگ برتر با دستور ناظر بازی، برگزار نشده است.

 

رسوایی بزرگ برای فولاد در تغییر ابعاد زمین | عجب تیم کارکشته ای داری آقای نکونام!

ماجرا از این قرار است که تیم پیکان یک بازیکن در ترکیب خود دارد که با پرتاب های اوت بلند در چند هفته اخیر،ف خطرات زیادی را روی دروازه حریفان ایجاد کرده و به همین جهت مسئولین فولاد با هماهنگی با مسئولین استادیوم فولاد آرنا اقدام به عریض تر کردن زمین مسابقه و گل آلود و لغزنده کردن کنار زمین کرده اند تا اوت انداز پیکانی ها در این بازی نتواند از حربه خود استفاده کند.

به نظر می رسد با محرز شدن این اتفاق، تمامی ادعاهای تیمهایی که با فولاد مشکل داشته اند درست بوده و به قول محمود فکری، این تیم یک تیم کارکشته(!) در لیگ محسوب می شود!

البته طبق انتظار احتمالاً مسئولین فولاد مسئولیت این اتفاق را قبول نخواهند کرد و آن را به گردن اشتباه کارگران در ورزشگاه خواهند انداخت اما در کدام استادیوم فوتبال تاکنون کارگران بدون اجازه از پیمانکار،  این  اختیار را داشته اند که به دستکاری در ابعاد زمین بپردازند؟

کلیدواژه : فولاد خوزستان

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 30 ژانویه 2021 / 7:30 ب.ظ

    پرورش یافته ی مکتب کیسه بهترازاین نمیشه /یه مشت احمق دیوانه ی روانی میگن پرسپولیس دولتیه/ اقای هاشمی نسب مردانه حالا بگو کدوم تیم خاصه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید