کد خبر:6070
پ

رسمی | وحید امیری در پرسپولیس ماندنی شد

امروز باشگاه پرسپولیس ابستن اخبار نقل و انتقالاتی زیادی است به طوری که تکلیف بسیاری از پستهای باقیمانده برای جذب مشخص خواهد شد که با سیگنال مثبت وحید امیریو بشار رسن، تا این لحظه اخبار خوبی از باشگاه به گوش هواداران پرسپولیس رسیده و تا ظهر امروز نیز تکلیف ماندن یا رفتن علی علیپور مشخص […]

امروز باشگاه پرسپولیس ابستن اخبار نقل و انتقالاتی زیادی است به طوری که تکلیف بسیاری از پستهای باقیمانده برای جذب مشخص خواهد شد که با سیگنال مثبت وحید امیریو بشار رسن، تا این لحظه اخبار خوبی از باشگاه به گوش هواداران پرسپولیس رسیده و تا ظهر امروز نیز تکلیف ماندن یا رفتن علی علیپور مشخص خواهد شد.

 

رسمی | وحید امیری در پرسپولیس ماندنی شد

رسمی | وحید امیری در پرسپولیس ماندنی شد

وحید امیری ستاره تیم پرسپولیس با پیشنهاد یکی از تیم‌های قطری روبرو شد، اما در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. امیری در قراردادش با پرسپولیس بند ۳۵۰ هزار دلاری برای جدایی دارد و این در حالی است که پیشنهاد این تیم قطری به او ۴۵۰ هزار دلار بود و به همین دلیل او از این انتقال نهایتا ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشت.

به همین خاطر این بازیکن تصمیم گرفت به قراردادش با پرسپولیس پایبند باشد و یک فصل دیگر را در این تیم سپری کند مگر اینکه پیشنهادی با مبلغ بالاتر به او برسد. او این روز‌ها حضور پررنگی در تمرینات پرسپولیس دارد و خود را آماده می‌کند تا در لیگ قهرمانان آسیا برای سرخ پوشان به میدان برود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید