کد خبر:24287
پ

ترکیب استقلال مقابل الدحیل اعلام شد | یک سورپرایز غیرمنتظره

فرهاد مجیدی برای دیدار امشب مقابل الدحیل با نیمکت نشینی وریا غفوری، هر سه مهاجمش را از ابتدا روانه میدان کرده است.   رسمی | ترکیب استقلال مقابل الدحیل اعلام شد سرمربی استقلال در سومین دوران سرمربیگری‌اش در این تیم، نتایج بسیار خوبی گرفته و 6 بازی توانسته 5 برد و یک مساوی کسب کند […]

فرهاد مجیدی برای دیدار امشب مقابل الدحیل با نیمکت نشینی وریا غفوری، هر سه مهاجمش را از ابتدا روانه میدان کرده است.

 

رسمی | ترکیب استقلال مقابل الدحیل اعلام شد

سرمربی استقلال در سومین دوران سرمربیگری‌اش در این تیم، نتایج بسیار خوبی گرفته و 6 بازی توانسته 5 برد و یک مساوی کسب کند و حالا مقابل حریف سرشناس قطری‌اش به دنبال ششمین بردش است تا به صدرنشینی در گروه سوم لیگ قهرمانان ادامه دهد.

 

ستاره‌های سرشناس الدحیل

حریف قطری استقلال که در لیگ ستارگان قطر دوم شد، تا دلتان بخواهد بازیکن سرشناس دارد. از ادمیلسون جونیور بلژیکی که در 16 بازی در لیگ ستارگان 12 گل به ثمر رساند تا المعز علی آقای گل جام ملتهای آسیا و مایکل اولونگا که آقای گل لیگ ژاپن در فصل 2020 بوده و در 9 بازی برای الدحیل، 6 گل زده است.

الدحیل به جز این نفرات، بازیکنان سرشناس دیگری هم دارد و باید دید استقلال می‌تواند مقابل این تیم سومین برد متوالی‌اش در آسیا را جشن بگیرد یا نه.

چهره ویژه

بدون شک علی کریمی. او برای اولین بار بعد از جدایی از استقلال در شرایطی مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت که هنوز جای خالی او در این تیم احساس می‌شود و باید دید فرهاد مجیدی چه برنامه‌ای برای مهار شاگرد سابقش دارد.

نتیجه بازی قبلی

الدحیل در شرایطی که تا دقیقه 91 با یک گل از الاهلی جلو بود، نهایتا با این تیم به تساوی 1-1 رسید و استقلال هم با 3 گل از سد الشرطه گذشت.

وضعیت در جدول

الدحیل با 4 امتیاز در رده دوم گروه C قرار دارد و استقلال 6 امتیازی، صدرنشین این گروه است.

چهارشنبه اول اردیبهشت 1400

الدحیل – استقلال ساعت 22.15

ترکیب استقلال مقابل الدحیل

رشیدمظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید