کد خبر:27141
پ

رسمی | بوژیدار رادوشویچ اولین جداشده قطعی پرسپولیس

در حالی که هنوز نقل و انتقالات پرسپولیس و به طور کلی لیگ برتر در فصل تابستان شروع نشده، اولین جدا شده قطعی از پرسپولیس مشخص شد و او کسی نیست جز بوژیدار رادوشویچ دروازه بان ناراضی کروات پرسپولیس که سرانجام تصمیم خود برای فسخ قراردادش با پرسپولیس را گرفت. او در همین خصوص در […]

در حالی که هنوز نقل و انتقالات پرسپولیس و به طور کلی لیگ برتر در فصل تابستان شروع نشده، اولین جدا شده قطعی از پرسپولیس مشخص شد و او کسی نیست جز بوژیدار رادوشویچ دروازه بان ناراضی کروات پرسپولیس که سرانجام تصمیم خود برای فسخ قراردادش با پرسپولیس را گرفت. او در همین خصوص در مصاحبه ای کوتاه صحبتهای قابل تاملی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

رسمی | بوژیدار رادوشویچ اولین جداشده قطعی پرسپولیس

مقصر جدایی از پرسپولیس من نبودم. متأسفانه خبر فسخ قرارداد من با پرسپولیس صحیح است و من قراردادم را با این باشگاه فسخ کردم. تمام چیزی که می توانم بگویم این است که من را مجبور کردند که این کار را انجام بدهم. آنها به من و خانواده ام با بی احترامی رفتار کردند. من اجازه نمی دهم شکوری در مورد من بد صحبت کند. او باید بداند که پرسپولیس سایپا نیست و ما هیچ کدام بزرگتر از پرسپولیس نیستیم. رفتارهای بدی از سوی باشگاه با من شد و صبر من لبریز شد.”

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید