کد خبر:38072
پ

غیررسمی | اسکوچیچ برکنار شد؛ شکست پکیج قرمز تیم ملی | نکونام جانشین می شود؟

ساعاتی پیش جلسه کمیته فنی در فدراسیون فوتبال برگزار شد و طبق کمانه زنی ها خروجی این جلسه به اتفاق آرا، برکناری دراگان اسکوچیچ بود.   رسمی | اسکوچیچ برکنار شد؛ شکست پکیج قرمز تیم ملی | نکونام جانشین می شود؟ این اتفاق در حالی رخ داد که چندی پیش بزرگان تیم ملی راپورت اتفاقات […]

ساعاتی پیش جلسه کمیته فنی در فدراسیون فوتبال برگزار شد و طبق کمانه زنی ها خروجی این جلسه به اتفاق آرا، برکناری دراگان اسکوچیچ بود.

 

رسمی | اسکوچیچ برکنار شد؛ شکست پکیج قرمز تیم ملی | نکونام جانشین می شود؟

این اتفاق در حالی رخ داد که چندی پیش بزرگان تیم ملی راپورت اتفاقات ناخوشایند در تیم ملی را به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال رسانده بودند و به منظور حفظ اقتدار تیم ملی و دور کردن دلال ها از نیمکت تیم ملی که دائماً در حال معرفی بازیکن به اسکوچیچ بودند، این تصمیم اتخاذ شد تا باند حامیان اسکوچیچ به رهبری سردار آزمون و بسیاری از بازیکنان پرسپولیس شکست خورده باشند.

اگرچه همانطور که پیش بینی می شد، حضور کیروش در تیم ملی نیز تنها گمانه زنی بود و با توجه به ایجاد دو دستگی در بین بازیکنان، حضور این مربی نیز با منافع ملی در تضاد بود و احتمالاً یک گزینه ایرانی نامزد نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی خواهد بود و همه گمانه زنی ها در خصوص تعیین یک مربی خارجی نام آشنا، تنها مانور رسانه ای خواهد بود.

بر طبق شنیده ها، علی دایی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را در جام جهانی رد کرده و مدیرعامل فولاد خوزستان موافقت ضمنی خود در خصوص سرمربیگری جواد نکونام در تیم ملی را اعلام کرد و مدعی شد در صورت پیشنهاد به نکونام، مخالفتی در این زمینه نخواهند داشت.

در شرایط موجود به نظر می رسد فرزند خلف کارلوس کیروش یعنی جواد نکونام که با مکتب او که همانا مبارزه با فساد و دلالیزم در مربیگری فعالیت می کند بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی باشد کما اینکه بهروز عطایی ثابت کرد، ایران و ایرانی هیچ چیز کمتر از بازیکنان و مربیان خارجی ندارند. البته اگر آقای خداداد عزیزی اجازه دهند و بر این توهم اصرار نداشته باشند که بازیکنان و مربیان خارجی از کره مریخ آمده اند و ایرانی ها نمی توانند از گروه خود در جام جهانی صعود کنند!

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید