کد خبر:30978
پ

احمد مددی از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و فشار هواداران خشمگین استقلال از عملکرد ضعیف مدیریت این تیم، برخی رسانه های رسمی کشور خبر از استعفای احمد مددی در جلسه ای فوری با وزیر ورزش دادند.   احمد مددی از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد هنوز مشخص نیست آیا مددی به طور کل از استقلال […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و فشار هواداران خشمگین استقلال از عملکرد ضعیف مدیریت این تیم، برخی رسانه های رسمی کشور خبر از استعفای احمد مددی در جلسه ای فوری با وزیر ورزش دادند.

 

احمد مددی از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد

هنوز مشخص نیست آیا مددی به طور کل از استقلال جدا خواهد شد و از سمتش در هیئت مدیره هم استعفا داده و یا تنها از سمتش به عنوان مدیرعامل استقلال استعفا داده است اما هر چه که هست، به نظر می رسد وزیر ورزش تصمیم خود برای اصلاح امور در باشگاه استقلال را گرفته و به زودی نفرات جدیدی در این باشگاه حکم خواهند گرفت.

 

از سردار آجورلو، سردار منتظر المهدی به عنوان جدی ترین گزینه های مدیرعاملی در استقلال یاد می شود اگرچه علی فتح اله زاده نیز شانس اندکی برای بازگشت به میز مدیریت در استقلال دارد.

کلیدواژه : احمد مددیاستقلال

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاجی طبرستانی 19 سپتامبر 2021 / 7:48 ق.ظ

    با اتخاب ملکیان ، آجورلو ، منتظرالمهدی ….. دارند نشون میدن ک فقط و فقط دارند به استقلالی ها دهن کجی و لجاجت می کنند .

    چاره درد استقلال فقط و فقط یه مدیر استقلالیه …. وزارت و حکومت هم خیلی خوب اینو میدونن ک با حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده استقلال به آرامش میرسه ولی در مقابل این امر ، سرسختانه لجاجت میکنند و از انجامش ممانعت می کنند درست مث 8 سال گذشته . چرا بعد 8 سال حضور مدیران خائن و گماشته و کارنابلد در استقلال، فقط 1 سال به حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده، رضایت نمیدند؟؟؟ واقعا مشکلشون چیه ؟؟؟ یعنی چون میدونن استقلال با فتح الله زاده همیشه آرامش داشته ، تیم خوبی و پرستاره داشته ، جام می آورده و …. باهاش مشکل دارند ؟؟؟

  • استراماچونی 18 سپتامبر 2021 / 5:25 ب.ظ

    حالا وقت بازگرداندن رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی است‌ بجنبید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید