کد خبر:40347
پ

رسانه های پرتغال: ساپینتو در استقلال استعفا داد اما برگشت

نشریه «futebol365» پرتغال در خبری جنجالی مدعی شد ساپینتو بعد از برکناری مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال از سمتش استعفا کرد ولی در نهایت از تصمیمش برگشت. ▪️این رسانه پرتغالی نوشت: ریکاردو ساپینتو به دلیل برکناری رئیس باشگاه استعفای خود را به باشگاه استقلال ارائه کرد، اما پس از صحبت با علی فتح الله […]

نشریه «futebol365» پرتغال در خبری جنجالی مدعی شد ساپینتو بعد از برکناری مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال از سمتش استعفا کرد ولی در نهایت از تصمیمش برگشت.

▪️این رسانه پرتغالی نوشت: ریکاردو ساپینتو به دلیل برکناری رئیس باشگاه استعفای خود را به باشگاه استقلال ارائه کرد، اما پس از صحبت با علی فتح الله زاده به عنوان جایگزین مصطفی آجورلو، به او اعتماد کرد و باعث شد تا سرمربی پرتغالی از تصمیم خود منصرف شود.

▪️به گفته یک منبع از دفتر مطبوعاتی سرمربی پرتغالی، ساپینتو از این تصمیم غافلگیر شد و تصمیم به استعفا گرفت، به دلیل “یک موضوع اصولی” و همبستگی با مصطفی آجورلو، که او را به باشگاه برد و اولین کسی بود که تلاش کرد او را به ایران بیاورد.

▪️او بعداً با علی فتح الله زاده، جانشین آجورلو ملاقات کرد، که وی بر اعتماد کامل خود به پروژه ساپینتو تأکید کرد و از او خواست که به کار تیم ادامه دهد تا استقلال را به عنوان قهرمانی برساند.

کلیدواژه : استقلالساپینتو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید