کد خبر:13270
پ

ردپای ناشی گری پرویز مظلومی در ناکامی استقلال مقابل فولاد | سرپرست بهتر از او نبود؟

در حالی که بسیاری از هواداران استقلال از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال در ابتدای فصل شوکه شده بودند و این انتخاب را شایسته نمی دانستند، اولین ترکش ناشی گری مظلومی در مدیریت کنار زمین بر پیکر استقلال خورد و عدم مدیریت شیخ دیاباته در مراجعت به رختکن برای تعویض استوک باعث به […]

در حالی که بسیاری از هواداران استقلال از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال در ابتدای فصل شوکه شده بودند و این انتخاب را شایسته نمی دانستند، اولین ترکش ناشی گری مظلومی در مدیریت کنار زمین بر پیکر استقلال خورد و عدم مدیریت شیخ دیاباته در مراجعت به رختکن برای تعویض استوک باعث به وجود آمدن یک جنجال و حاشیه بزرگ در تیم استقلال شد و بی خیالی نسبت به اطلاع از وضعیت دانشگر برای ادامه مسابقه هم از دیگر شاهکارهای مظلومی در بازی دیروز بود که منجر به بازی با ده نفر در دقایق پایانی استقلال شد.

 

ردپای ناشی گری پرویز مظلومی در ناکامی استقلال مقابل فولاد | سرپرست بهتر از او نبود؟

ردپای ناشی گری پرویز مظلومی در ناکامی استقلال مقابل فولاد | سرپرست بهتر از او نبود؟

اما این پایان کار نبود و بی تفاوتی مظلومی نسبت به حضور آرش برهانی در کنار کادر فنی هم از دیگر مواردی بود که اعصاب کادر فنی استقلال را در بدو شروع بازی در نیمه دوم به هم ریخت.

آرش برهانی در نیمه نخست دیدار مقابل فولاد روی نیمکت حضور داشت و در نیمه دوم با مخالفت ناظر بازی به سکوها هدایت شد.این اتفاق در حالی رخ داد که وظیفه پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم تذکر به ناظر بازی و برطرف کردن این مشکل بود اما او هیچ واکنشی به این مساله نداشت.برهانی در بازی روز گذشته در حالی به سکوها هدایت شد که در دیدار مقابل مس رفسنجان روی نیمکت حاضر بود و مشکلی از این نظر وجود نداشت.

 

وزیر ورزش و دست نشانده های او در هیئت مدیره اکنون باید به این سوال پاسخ دهند که فردی نه زبان انگلیسی بلد است و نه سابقه سرپرستی در کارنامه ش دیده می شودف چطور به یکباره پست سرپرستی را در باشگاه استقلال بر عهده می گیرد که نتیجه ناشی گری آن، شکست تیم در بازیها باشد؟

 

برخی هواداران استقلال با عمدی قلمداد کردن برخی مسائل بازی روز گذشته در ثبت شکست برای استقلال، این موضوع را به تمایل مظلومی برای نشستن روی نیمکت استقلال به جای محمود فکری ربط دادند. آنها معتقدند مظلومی که با فضاحت تمام در آخرین دوره مربیگری اش در استقلال با شعار حیا کن رها کن این تیم را ترک کرد اکنون به دنبال فرصتی است تا بار دیگر شانس خود در استقلال را امتحان کند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بخشی 21 نوامبر 2020 / 1:47 ب.ظ

    مظلومی بیکفایت ترین فرد فوتبال ایرانه، این ومرفاوی اگه تو استقلال باشند تیم ۱۰سال به عقب برمیگرده، جفتشون اصلا مدیریت ندارند

  • بخشی 21 نوامبر 2020 / 1:44 ب.ظ

    مظلومی بیکفایت ترین فرد فوتبال ایرانه، ترابه خدا این ومرفاوی روازاستقلال بیرون کنید. اگه باشند استقلال ۱۰سال به عقب برمیگرده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید