کد خبر:13856
پ

راز کشف استعداد فرهاد مجیدی به دست فردی غیرمنتظره!

درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص کشف استعداد فرهاد مجیدی صحبتهای جالبی به زبان آورد که در ادامه می خوانید.   راز کشف استعداد فرهاد مجیدی به دست فردی غیرمنتظره! زمانی که در هیئت فوتبال کارگران بودم، در باشگاه بهمن هم حضور داشتم. باز قبل‌تر مربی تیم نوجوانان نیروی زمینی بودم که قهرمان […]

درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص کشف استعداد فرهاد مجیدی صحبتهای جالبی به زبان آورد که در ادامه می خوانید.

 

راز کشف استعداد فرهاد مجیدی به دست فردی غیرمنتظره!

راز کشف استعداد فرهاد مجیدی به دست فردی غیرمنتظره!

زمانی که در هیئت فوتبال کارگران بودم، در باشگاه بهمن هم حضور داشتم. باز قبل‌تر مربی تیم نوجوانان نیروی زمینی بودم که قهرمان تهران شد. در همین زمان بود که یک بازی در زمین تختی شماره یک تهران داشتیم، در ورزشگاه تختی شماره 2 هم یک بازی دیگر در حال برگزاری بود. آنجا یک پسر 14 ، 15 ساله آمد و از من پرسید آقای درودگر شما هستید؟ گفتم بله. گفت خواهش می کنم شما تیم ساحل را ببرید. چون شما اگر آن تیم را ببرید و ما هم تیمی که با آن الان بازی داریم را ببریم، صعود می کنیم. ما خیلی خوب بازی کردیم و بازی را بردیم.

?بعد گفتم بروم و بازی این پسر را ببینم. دیدم مثل این بود که مجید نامجومطلق 14 ، 15 ساله شده و در حال بازی کردن است. عجب بازی ای می کرد و بازی را هم بردند. بعد از بازی اسمش را پرسیدم و گفت فرهاد. از مربی آنها شماره تلفن گرفتم و رفتم به پرویزخان ابوطالب که آن زمان مربی تیم ملی نوجوانان بود این موضوع را گفتم. ایشان هم به من اعتماد داشت و گفتند به تمرین بیاید.

?بعد از این ماجراها بود که عباس عبدالملکی، فرهاد را دید و جذب باشگاه کشاورز شد. سال بعد که من به بهمن آمدم، آقای ناصرخان احمدپور سرمربی امیدهای بهمن بود و البته سردبیر خبرورزشی. از ایشان خواهش کردم که فرهاد مجیدی را از کشاورز بگیرد و این کار انجام شد. بعد هم اینقدر فرهاد مجیدی خوش درخشید که برای جوانان، امید و بزرگسالان به صورت همزمان بازی می کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید