کد خبر:5356
پ

دومین شاه ماهی نقل و انتقالات هم از تور پرسپولیس فرار کرد

دانیال اسماعیلی فر هافبک مدافع پیشین ذوب آهن و تراکتور با عقد قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست تا پس از منتفی شدن حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس، دومین بازیکن در لیست خرید گلمحمدی برای تقویت پرسپولیس از چنگ آنها پریده باشد.   لیست خرید پرسپولیس   دومین شاه ماهی نقل و انتقالات هم از […]

دانیال اسماعیلی فر هافبک مدافع پیشین ذوب آهن و تراکتور با عقد قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست تا پس از منتفی شدن حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس، دومین بازیکن در لیست خرید گلمحمدی برای تقویت پرسپولیس از چنگ آنها پریده باشد.

 

لیست خرید پرسپولیس

 

دومین شاه ماهی نقل و انتقالات هم از تور پرسپولیس فرار کرد

 

دومین شاه ماهی نقل و انتقالات هم از تور پرسپولیس فرار کرد

براساس اعلام سایت باشگاه سپاهان، دانیال اسماعیلی فر امروز با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مذاکره با نیکفر رئیس هیئت مدیره وسرپرست این باشگاه، قرارداد دوساله ای با طلایی پوشان نهایی کرد.

منوچهر نیکفر در انعقاد این قرارداد به عنوان مهمترین نقل و انتقال فصل نقش بسیار مهمی داشت و نقطه قوت این قرارداد مدت زمان دوساله آن می باشد.

دانیال اسماعیلی فر یکی از بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس بود که سپاهان خیلی زودتر از باشگاه تهرانی با این بازیکن قرارداد امضا کرد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید