کد خبر:14523
پ

دوری یک ماهه مهدی قایدی از میادین به خاطر مصدومیت همسترینگ

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته (دوشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید.مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال در جریان این دیدار دچار مصدومیت شد. آزمایش‌های اولیه روی این بازیکن انجام شده و باید منتظر ماند و دید میزان مصدومیت و […]

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته (دوشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید.مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال در جریان این دیدار دچار مصدومیت شد. آزمایش‌های اولیه روی این بازیکن انجام شده و باید منتظر ماند و دید میزان مصدومیت و مدت دوری او از میادین چقدر خواهد بود.

 

دوری یک ماهه مهدی قایدی از میادین به خاطر مصدومیت همسترینگ

دوری یک ماهه مهدی قایدی از میادین به خاطر مصدومیت همسترینگ

به نظر می‌رسد قایدی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و اگر این مسئله تایید شود این بازیکن احتمالا یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

بدین ترتیب تنها هنر کادر فنی استقلال در فصل جاری این بوده که با تمرین در زمین بی کیفیت و جا به جایی مدام محل تمرین، در هر بازی، یک بازیکن کلیدی خود را از دست بدهد.

 

هفته اول: سیاوش یزدانی

هفته دوم: فرشید اسماعیلی

هفته سوم: شیخ دیاباته

هفته چهارم: مسعود ریگی

هفته پنجم: وریا غفوری و مهدی قایدی

 

حال باید منتظر ماند و دید آیا محمود فکری و پرویز مظلومی همچنان به تعریف و تمجید از شرایط تمرینی استقلال می پردازند و یا بالاخره به اشتباه خود در تمرین در زمین های بی کیفیت اعتراف خواهند کرد؟ استقلال که به نوعی در سالهای اخیر رکورددار مصدومیت بازیکنانش در بین تمامی تیمهای لیگ برتری بوده، این فصل خیلی زود 5-6 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد تا مشخص شود، فصل بسیار سختی در انتظار کادر فنی است. پیشتر مربی بدنساز سابق استقلال، علت این حجم از مصدومیت های بازیکنان استقلال را تغییر پیاپی زمین تمرین و همچنین بی کیفیت بودن آن توصیف کرده بود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • حامد 8 دسامبر 2020 / 11:14 ق.ظ

    مصدومیت های تکراری برای تساوی های تکراری و بهانه جویی های تکراری ابخاطر بهانه ی داوری ک همه دیدن حق نفت ابادان خورده شد نه استقلال مطمن باشید سرمربی تنهاست و اهل جمع کردن حواشی نیست و قیچی شده و اقای مرفاوی و مظلومی دو سرمربی ناموفق تاریخ استقلال هیچ وقت ب کمک فکری نمیرسن و فکری غرق شکست و ضایع خواهد شد والسلام اتحاد مال پرسپولیس ن استقلال چند تیکه

    • ابی 8 دسامبر 2020 / 1:16 ب.ظ

      ببند دهنتو اگه بابا مسعود نبود پرپولیس هیچی نبود لنگی های پاره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید