کد خبر:5388
پ

دقایق 84 تا 90 | کشنده ترین لحظات تاریخ دربی برای استقلال

استقلال در لحظات حساس بازی در دقایق پایانی دربی آمار خوبی ندارد. آبی پوشان پایتخت نمره منفی زیادی در دقایق پایانی بازی حساس دربی گرفته اند به طوری که آنها 8 دیدار خود در دربی ها، با دریافت گل در این 6 دقیقه طلایی، یا بازی برده را با باخت عوض کرده اند و یا […]

استقلال در لحظات حساس بازی در دقایق پایانی دربی آمار خوبی ندارد. آبی پوشان پایتخت نمره منفی زیادی در دقایق پایانی بازی حساس دربی گرفته اند به طوری که آنها 8 دیدار خود در دربی ها، با دریافت گل در این 6 دقیقه طلایی، یا بازی برده را با باخت عوض کرده اند و یا بازی که با تساوی دنبال می شد را با شکست به پایان رساندند که یک تلنگر بسیار جدی برای کادر فنی و بازیکنان استقلال به حساب می آید که اگر خواهان برتری در این بازی هستند، می بایست حداکثر تمرکز خود را در دقایق پایانی به کار ببندند چرا که پرسپولیس نشان داده در این دقایق زهردارتر از دقایق دیگر بازی است و از عدم تمرکز بازیکنان استقلال که به تصور پایان بازی، با همان نتیجه، آن را شل گرفته اند، نهایت استفاده را می برد.

 

 (۲۲ مهر ۱۳۸۶) (استقلال ۱-۱ پرسپولیس)

امیدرضا روانخواه در دقیقه ۵۷ برای استقلال و محسن خلیلی دقیقه ۸۴ برای پرسپولیس گلزنی کردند. این دیدار آخرین شهرآورد برای مرحومناصر حجازی به عنوان سرمربی بر روی نیمکت استقلال بود.

 

 (۱۲ مهر ۱۳۸۷) (استقلال ۱-۱ پرسپولیس)

این بازی هم مانند سه دیدار گذشته ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل استقلال را آرش برهانی در دقیقه ۴۶ و علی کریمی در دقیقه ۸۷ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

۶۶) (۲۵ بهمن ۱۳۸۷)‌ (استقلال۱-۱ پرسپولیس)

در این شهرآورد مجتبی جباری در دقیقه ۵۶ برای استقلال و مازیار زارع در دقیقه ۳+۹۰ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

۶۸) (۱۴ بهمن ۱۳۸۸) (استقلال ۱-۲ پرسپولیس)

پس از چند دربی که با تساوی به پایان رسید، پرسپولیس موفق شد با گل های مرحوم هادی نوروزی در دقیقه ۳۷ و کریم باقری در دقیقه ۸۷ تیم استقلال را شکست دهد. تک گل استقلال را هم فرهاد مجیدی در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند.

 

۷۴) (۱۳ بهمن ۱۳۹۰)‌(استقلال ۲-۳ پرسپولیس)

تیم پرسپولیس موفق شد با یک کامبک رویایی و در حالی تا دقیقه ۸۲ از استقلال ۲ بر صفر عقب بود با گل های ایمون زاید در دقایق (۸۲،۸۴،۹۰) تیم استقلال را شکست دهد.

 

۷۹) (۲ آذر ۱۳۹۳) (استقلال ۱-۲ پرسپولیس)

پرسپولیس در حالی که ۱۰ بود توانست استقلال را شکست دهد. تک گل استقلال را سجاد شهباز زاده در دقیقه ۴۵ وارد دروازه پرسپولیس کرد و گل های پرسپولیس توسط محمد نوری در دقیقه ۷۲ و امید عالیشاه در دقیقه 84 به ثمر رساندند.

 

۸۱) ( ۸ آبان ۱۳۹۴) (استقلال ۱-۱ پرسپولیس)

در این شهرآورد پرسپولیس با گل دقیقه ۶+۹۰ جری بنگسون از شکست فرار کند، گل استقلال را هم جابر انصاری در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند.

 

92 ) استقلال 2 – 2 پرسپولیس

در دربی 92 که جذابیت زیادی برای هواداران دو تیم داشت اولین تجربه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در دربی بود که او توانست تا دقایق پایانی، پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد و با نتیجه 2 بر 1 از حریف پیش بود اما گل دقیقه 89 بشار رسن، باز هم استقلال را از یک پیروزی در دربی محروم کرد.

 

آبی ها در این مدت تنها دو بار توانسته اند در دقایق پایانی از عدم تمرکز پرسپولیس در این دقایق بهره ببرند که مربوط به گلزنی ثانیه های اخر فرهاد مجیدی در دربی 89 و گل استثنایی پیروز قربانی در آن دیدار به یادماندنی است که استقلال با نتیجه 3 بر 2 از سد پرسپولیس گذشت.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید