کد خبر:15119
پ

دفاع مهدی فنونی زاده از پست جنجالی علیه پرسپولیس: مگر آنها طرفدار اف سی سئول نبودند؟

مهدی فنونی زاده که پس از حمایت از تیم اولسان مورد هجمه بسیاری از هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود در واکنش به ناسزاها از خود دفاع کرد. دفاع مهدی فنونی زاده از پست جنجالی علیه پرسپولیس: مگر آنها طرفدار اف سی سئول نبودند؟ فنونی‌زاده درباره پست منتشر شده‌اش در اینستاگرام می‌گوید: “فکر نکنید من وطن‌فروش […]

مهدی فنونی زاده که پس از حمایت از تیم اولسان مورد هجمه بسیاری از هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود در واکنش به ناسزاها از خود دفاع کرد.

دفاع مهدی فنونی زاده از پست جنجالی علیه پرسپولیس: مگر آنها طرفدار اف سی سئول نبودند؟

دفاع مهدی فنونی زاده از پست جنجالی علیه پرسپولیس: مگر آنها طرفدار اف سی سئول نبودند؟

فنونی‌زاده درباره پست منتشر شده‌اش در اینستاگرام می‌گوید:

“فکر نکنید من وطن‌فروش هستم و می‌دانم در این چند وقت اخیر استقلالی‌ها و مظلومی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند اما من در پست شخصی‌ام از حریف پرسپولیس حمایت کردم که در این بین هواداران پرسپولیس به پیج شخصی من هجوم آورده و به من فحاشی کردند. شاید کسی در این مورد سعه‌صدر داشته باشد و بگوید نباید واکنشی به ناسزا‌ها داشته باشیم اما من نمی‌توانم بی‌احترامی‌های همیشگی هواداران پرسپولیس را نسبت به خودم نادیده بگیرم. من برای کاری که کردم دلیل داشتم.”

او ادامه داد: “من هم در گذشته می‌گفتم هر تیم ایرانی که به آسیا می‌رود باید از آن دفاع کرد و نباید نگاه رنگی داشت اما سال 92 هواداران پرسپولیس کاری کردند که من نگاهم به این ماجرا عوض شد. اصلاً مگر آنها این نگاه رنگی را ندارند؟! مگر در فینال سال 92 ما با حریف کره‌ای بازی نداشتیم؟ در آن سال عده‌ای از هواداران پرسپولیس لابه‌لای هواداران کره‌ای نشسته بودند و از تیم حریف حمایت می‌کردند! مگر آن زمان استقلال نماینده ایران نبود؟ حالا چرا اینقدر به آنها برخورده است؟! ما بی‌دلیل حرف نمی‌زنیم و عکس‌های آن بازی موجود است و دست به دست می‌چرخد. در سال 92 هواداران ما خیلی دلخور شدند و رنج کشیدند.”

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • فرهاد دو آتیشه سرخ 17 دسامبر 2020 / 9:11 ب.ظ

    ایشالله اگه قهرمان بشیم به عنوان یه پرسپولیسی قول میدم با بخشی از پول قهرمانی آسیا واسه تو خیلی زیاد تریاک میخریم که بری بشینی پای منقل دیگه گوه پرسپولیسی ها نخوری، زاده مکتب آل کیسه از اینم بهتر در نمیاد.

    • علی 18 دسامبر 2020 / 12:03 ب.ظ

      حرفهای تو نشانه شخصیت توست امیدوارم لنگ ببازد

  • سجاد 17 دسامبر 2020 / 2:42 ب.ظ

    خفه اون دهنت ببند کیسه کش

    میدونم ازکجاداری میسوزی ازاون جاکه پرسپولیس رفته فینال داری میسوزی

    • تاج سرور 17 دسامبر 2020 / 6:44 ب.ظ

      شیرم تو تیمت لنگی حسرت زده
      دیگه شکر اضافی بخوری میری..م تو هرچی پیشکسوت داری

  • حمید رضا قوی بنیه 17 دسامبر 2020 / 2:10 ب.ظ

    آخه آدم مثلا پیشکسوت، تو شناخته شده هستی، ولی هیچوقت با مردم نمیتونی طرف حساب بشی، مگه استقلالی ها، تراکتوری ها و سپاهانی ها پرچم ژاپن نمیبردن استادیوم، اما از پیشکسوت های پرسپولیس کسی باهاشون شاخ نشد، ولی چی بگم شعورت انقدره دیگه

  • فف 17 دسامبر 2020 / 1:41 ب.ظ

    بابا سنی ازت گذشته خجالت بکش این حرفها مال جوانهاس نه تو حالا قبلا چند نفر از ما از تیم حریف حمایت کرده ولی در کل هروقت اس تو آسیا بازی داشته بیشتر پرسپولیسیها چه استادیوم چه از تلویزیون طرفدار استقلال بودند کدام استقلالی تشکر کرد ????

    • ابی 17 دسامبر 2020 / 7:43 ب.ظ

      استقلالی ها چی اونا هم چه استادیوم چه جلو تلویزیون طرفداری تیم جنابهالی میکردن کدوم پرسپولیسی تشکر کرد تازه میگفتیم طرفدار تیمتونیم فحشمون می دادین و وقتی به فینال رفتین ما استقلالی ها از خونمون زدیم بیرون برای خوشحالی کدوم پرسپولیسی تشکر کرد بیشتر کری سخیف میخوندین یا فحشمون می دادین تفاوت استقلال و پرسپولیس در اینجاس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید