کد خبر:16189
پ

شاهکار نیجریه ای انصاری فرد و حسین قدوسی از پرسپولیس شکایت کرد!

در حالی که انصاری فرد این روزها نسبت به فاجعه مدیریتی که در مدت کم حضورش در پرسپولیس سکوت کرده و حسین قدوسی نیز با فرافکنی و سیاه نمایی علیه مدیران بعدی قصد دارد تا عملکرد فاجعه آمیز در دوران حضورشان در باشگاه پرسپولیس با به دست فراموشی بسپرد، اما جذب دو بازیکن خارجی به […]

در حالی که انصاری فرد این روزها نسبت به فاجعه مدیریتی که در مدت کم حضورش در پرسپولیس سکوت کرده و حسین قدوسی نیز با فرافکنی و سیاه نمایی علیه مدیران بعدی قصد دارد تا عملکرد فاجعه آمیز در دوران حضورشان در باشگاه پرسپولیس با به دست فراموشی بسپرد، اما جذب دو بازیکن خارجی به نام های استوکس و اوساگونا برای قدوسی و انصاری رد بسیار گران تمام شد چرا که در همان مقطع باشگاه فولاد از جذب اوساگونا به دلیل هپاتیت صرف نظر کرده بود و استوکس نیز به دلیل مسائل اخلاقی از سوی تراکتور طرد شد و هر دو بازیکن در نهایت نه تنها از نظر فنی بلای جان پرسپولیس شدند بلکه حالا با شکایت از این تیم قصد دریافت مطالبات خود را دارند. به واقع توپ های اوساگونا را که از کره ماه باید جمع اوری کرد، چقدر قیمت گذاشتید آقای انصاری فرد و قدوسی؟

 

شاهکار نیجریه ای انصاری فرد و حسین قدوسی از پرسپولیس شکایت کرد!

دستپخت نیجریه ای انصاری فرد و حسین قدوسی از پرسپولیس شکایت کرد!

کریستین اوساگونا مهاجم فصل گذشته پرسپولیس قصد شکایت بابت طلب ۶۰ هزاردلاری خود را دارد.

از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس با گذشت دو ماه از مدت تعهد خود پولی را  به حساب اوساگونا پرداخت کند. وکیل اوساگونا طبق نامه ای خواستار رسیدگی به این موضوع شده است در غیر اینصورت پرونده او نیز راهی کمیته انضباطی فیفا می شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از برخورد با پرونده اوساگونا مجبور به تسویه با ماریو بودیمیر که از دادگاه عالی ورزش حکم گرفته و گابریل کالدرون سرمربی پیشین خود است.

اوساگونا در حالی برای حضور کوتاه پنج ماهه و بی اثر خود در خط حمله پرسپولیس، ۱۵۰ هزار دلار قرارداد بسته بود که تنها یک گل برای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید