کد خبر:34299
پ

دسته گل جدید انصاری فرد و حسین قدوسی برای پرسپولیس

به نظر می رسد موضوع شکایت باشگاه پدیده از پرسپولیس وارد فاز جدید شده و این باشگاه که حتی پس از موعد مقرر استیناف نیز بدهی خود را به باشگاه پدیده پرداخت نکرده، به واسطه اشتباهات عجیب مدیریت وقت پرسپولیس که تحت تاثیر القائات غلط و مشاوره های حسین قدوسی قرار داشت، می بایست مبلغ […]

به نظر می رسد موضوع شکایت باشگاه پدیده از پرسپولیس وارد فاز جدید شده و این باشگاه که حتی پس از موعد مقرر استیناف نیز بدهی خود را به باشگاه پدیده پرداخت نکرده، به واسطه اشتباهات عجیب مدیریت وقت پرسپولیس که تحت تاثیر القائات غلط و مشاوره های حسین قدوسی قرار داشت، می بایست مبلغ سنگینی حدود 15 میلیارد تومان بابت اصل و فرع بدهی به پدیده بپردازد و به نوعی پدیده با دریافت این مبلغ به نوعی احیا خواهد شد و در حد جذب یک اسپانسر 15 میلیاردی، نفس خواهد کشید.

 

دسته گل جدید انصاری فرد و حسین قدوسی برای پرسپولیس

دسته گل جدید انصاری فرد و حسین قدوسی برای پرسپولیس

🔺کمیته استیناف در دی‌ سال ۹۸ باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت 7میلیارد و 800 میلیون تومان کرد. ۴میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به توافق بر سر رضایتنامه بود و مابقی هم یکی از بندهای توافقنامه که همان مبلغ الزام به پرداخت بود.

🔺اما حکم کمیته استیناف مربوط به دوسال قبل بود و از آن روز به بعد بند دیگر توافقنامه فعال شد. با یک حساب سرانگشتی و با جمع کردن مبالغ الزام و جریمه، بدهی پرسپولیسی‌ها به باشگاه پدیده به 15میلیارد تومان می‌رسد، مبلغی عجیب و سنگین که می‌شد با یک توافق و در همان ماه‌های اولیه یک‌سوم آن را پرداخت و پرونده را مختومه کرد.

 

نکته جالب ماجرا در این انتقال عجیب و جنجالی اینکه انصاری فرد زیر بار تعهد پرداخت 10 میلیون تومانی بابت هر روز دیرکرد رفته است. حسین قدوسی که با بوق و کرنای فراوان از درآمدزایی گل محمدی به واسطه فینالیست شدن این تیم در آسیا صحبت می کرد (3 میلیون دلاری که به واسطه شکایت النصر مشخص نیست به پرسپولیس برسد یا نرسد) امروز چه پاسخی به افکار عمومی هواداران پرسپولیس بابت این قرارداد ننگین دارد؟

عجیب ترین بخش این ماجرا اینکه در همان روزها، بسیاری از خبرگزاری ها مدعی شدند حتی چک اول این انتقال از طریق عضو هیئت مدیره وقت استقلال که با مهدی رسول پناه دوستی نزدیکی داشت، پرداخت شده است.

هر چه که هست، پس از گذشت بیش از 2 سال از این انتقال جنجالی و عجیب که به گفته مالک پدیده تحت فشار اجرایی شد، این بدهی پرداخت نشده و تیم پرسپولیس هم مشکلی بابت ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نداشته است ولو نامه کسر امتیاز حتی به تائید استیناف نیز رسیده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید