کد خبر:12090
پ

در پی شکایت النصر | کمیته استیناف AFC از پرسپولیس لایحه دفاعی خواست

کمیته استیناف ای‌اف‌سی پس از دریافت شکوائیه باشگاه النصر از پرسپولیس به تازگی از باشگاه ایرانی درخواست کرده تا لایحه دفاعی تکمیلی خود را ظرف یک هفته به این کمیته ارسال کند‌.   در پی شکایت النصر | کمیته استیناف AFC از پرسپولیس لایحه دفاعی خواست هم اکنون فرصت یک هفته ای پرسپولیس برای ارسال […]

کمیته استیناف ای‌اف‌سی پس از دریافت شکوائیه باشگاه النصر از پرسپولیس به تازگی از باشگاه ایرانی درخواست کرده تا لایحه دفاعی تکمیلی خود را ظرف یک هفته به این کمیته ارسال کند‌.

 

در پی شکایت النصر | کمیته استیناف AFC از پرسپولیس لایحه دفاعی خواست

در پی شکایت النصر | کمیته استیناف AFC از پرسپولیس لایحه دفاعی خواست

هم اکنون فرصت یک هفته ای پرسپولیس برای ارسال لایحه تکمیلی به کمیته استیناف AFC در پرونده النصر وجود دارد و باید دید آیا کارشناسان حقوقی این باشگاه همان مستندات قبلی که به کمیته انضباطی ارائه کردند را به استیناف ارائه می کنند یا مستندات جدیدی را در استیناف رو خواهند کرد چرا که طبق شنیده ها، اعترافات مهدی رسول پناه نیز در ضمیمه مستندات جدید النصری ها در شکایت به استیناف وجود دارد.

 

ابتدا اعتراض باشگاه النصر درباره استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان از سوی کمیته انضباطی ای‌اف‌سی رد شد اما باشگاه عربستانی با تقویت تیم حقوقی خود به این رای در کمیته استیناف اعتراض کرد و با این تفاسیر قطعا رای پرونده شکایت النصر از پرسپولیس تا فردا صادر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید