کد خبر:7532
پ

در صورت حذف الهلال از مسابقات، استقلال با چه تیمی بازی خواهد داشت؟

بسیاری از هواداران استقلال با توجه به شرایط الهلال از رویارویی با این تیم ناقص خوشحال هستند و صعود بی دردرسری را به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برای تیم خود متصور هستند و برخی نیز با این تصور که در صورت حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل کمبود بازیکن، این […]

بسیاری از هواداران استقلال با توجه به شرایط الهلال از رویارویی با این تیم ناقص خوشحال هستند و صعود بی دردرسری را به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برای تیم خود متصور هستند و برخی نیز با این تصور که در صورت حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل کمبود بازیکن، این تیم بدون بازی با الهلال راهی مرحله بعد می شود، شب شیرینی را پس از پیروزی ارزشمند استقلال مقابل الاهلی سپری می کنند اما واقعیت ماجرا این گونه نیست.

 

فوری | کناره گیری الهلال از لیگ قهرمانان آسیا

 

جدول گروه استقلال آسیا 2020

 

در صورت حذف الهلال از مسابقات، استقلال با چه تیمی بازی خواهد داشت؟

جدول گروه b لیگ قهرمانان آسیا

در صورتی که الهلال از سوی AFC از جدول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود، نتایج این تیم در مرحله گروهی پاک خواهد شد و آنگاه از بین دو تیم الاهلی امارات و پاختاکور ، حریف استقلال در مرحله بعدی مشخص خواهد شد و این گونه نیست که با حذف الهلال، استقلال مستقیماً به مرحله بعد صعود کند.

فوری | با کناره گیری رسمی الهلال از لیگ قهرمانان آسیا، حریف بعدی استقلال در مرحله حذفی، پاختاکور ازبکستان خواهد بود. ساعت بازی استقلال و پاختاکور در روز شنبه 21:30 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید